Klør å svir...

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Flere som klør på magen?? Holder på å bli gal! Åsså svir det slik der magen "går ned" mot ribbena. . JM sa det va pga at han lillebror ligger med føtterne der.. har dere det slik?? Er jo ondt å ta på ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hm, nei ikke akkurat likt kanskje, klør ikke så mye. Men huden er veldig stram, og det svir litt. Og så har jeg hoder som presser opp i ribbeina, det er IKKE godt!

Åååå. Flere enn meg som har rare opplevelser i mellomgulvet. Jeg har leamus og kribling der mange ganger daglig. Slitsomt. Tror det er krypdyr nedi genseren vett. Hva kan dette komme av tro?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ingenting kløe, men har mye "sviing" nedfor mellom puppene, pg leamus. Har også lurt på hva dette kan være. Kan faktisk være veldig vondt til tider og veldig ubehagelig. Hvet også at lille gutt ligger med bena oppi ribbena, da vi var på UL i dag :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg klør under armene, under og på brystene, og helt nede på magen.
Er også øm nedentil, andre som er det? kjennes nesten ut som det er hovent :p

Jeg klør under armene, under og på brystene, og helt nede på magen.
Er også øm nedentil, andre som er det? kjennes nesten ut som det er hovent :p

Jeg er hoven nedentil. Føler liksom d ser oppblåst ut. Aner ikke hvordan en hel unge skal klare å presse seg gjennom der, men var slik sist og babyen kom ut, så regner med det går denne gangen og :)

Jeg er hoven nedentil. Føler liksom d ser oppblåst ut. Aner ikke hvordan en hel unge skal klare å presse seg gjennom der, men var slik sist og babyen kom ut, så regner med det går denne gangen og :)

jeg hadde det sikkert sist også. Husker ikke. Kjennes ut som en stor bul av og til :p

Her å.... merkelig :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min baby ligg å sparke mot bribbeinaområdet hainn å....d gjør litt vondt innimellom ja :)
Klør itj så masse, for æ smøre mæ inn me body lotion hver dag :) D hjelpe t mæ :)

Back
Topp