Klønete - noe galt?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Felix har vært så sykt klønete de siste 3-4 dagene. Han faller ned fra sofaen flere ganger om dagen, snubler i dørstokkene, faller på badegulvet, falt ned fra spisestolen sin osv. osv.. Nå er han dekt av blåmerker, kuler og små sår.[&:] Han er kanskje bittelitt sutrete innimellom, men virker helt normal ellers. Hva kan det være for noe som er galt? Noen som har opplevd lignende?

Nja...er perioder hun kan snuble litt lettere, men kanskje ikke så mye....

Kan jo være han er sliten eller at han brygger på noe?

Frøkna har vært klønete i perioder - har blitt små bekymra, men tror hun bare har vært sliten - har gått over i hvertfall!

kan jo hende han er sliten pga at han brygger på noe som gjør han litt uoppmerksom og klønete?

Nei jeg vet ikke hva det kan være, er jo ikke sikkert det er noe annet enn at han har en periode at han er litt ekstra sliten,eller at han begynner å bli forkjølet eller noe.

Hadde det holdt på over veldig lang tid hadde jeg kanskje fått det sjekket[:)]

Kanskje han brygger på noe ja. For to dager siden syntes jeg han var varm til kvelden, og da hadde han temp på 37,7. Ikke høy feber akkurat, men noe virker jo å være galt. Jeg har vurdert om jeg skal ringe legen om det fortsetter, men regner med at det er vel hysterisk. Jeg blir desperat om dette fortsetter lenge da. Det ser seriøst ut som om vi mishandler gutten så full av merker som han er nå.[&o] Hele pannen er dekt av forskjellige kuler og merker.[&:]

Stakkar liten da - sikkert greit å høre med helsestasjonen om han ikke blir syk av forkjølelse eller noe i løpet av nærmeste dagene! For din egen trygghet i hvertfall!!

Ser ut som om hele problemet gikk over av seg selv, nå har han virket normal igjen et par dager. Kanskje han bare brygget på noe som aldri slo ut?[8|] Det er ikke lett å forstå seg på disse barna, jeg finner alltid noe nytt å bekymre meg for...

Godt ting er tilbake til normalen. [:)] Kan også hende han var inni i en vokseperiode, og derfor ikke helt hadde kontroll over kroppen. [;)]

Hmm, han har faktisk nettopp plutselig vokst ut av alle klærne sine. Tror du 2-åringer kan bli like klønete som tenåringsgutter av å vokse for fort?

Så bra det gikk over!![:)] Lett å finne noe å bli bekymra over..!

ORIGINAL: Sukkertopp

Hmm, han har faktisk nettopp plutselig vokst ut av alle klærne sine. Tror du 2-åringer kan bli like klønete som tenåringsgutter av å vokse for fort?

Kan jo høres sånn ut. [:)] Skjønner godt det blir vanskelig om foten plutselig må løftes litt høyere enn dagen før. [;)]

Back
Topp