Kløing.

Lele90

Betatt av forumet
Ja, nå begynner jeg å bli ganske oppgitt.. Lille C klør seg myyyye i nesen og i øynene. Hun klør å klør å klør. Noen ganger tar hun i skikkelig når hun skal klø seg over nesen så det blir vondt, øynene er ikke så ille, nesen er verst. Det har pågått en stund, men har definitivt blitt verre i det siste.

Hva kan det være??

Trenger sårt noe oppklaring eller tips om hva det kan være..

Stakkar liten... :(

Ser ut som du har hund..har du testet om hun er allergisk mot den..?

Ja, den tanken har slått meg, men noen dager merker jeg ingenting.. Nå er hun blitt forkjølet, så det kan ha noe med det å gjøre også.. Hun er tett i nesen, men skal absolutt ta en test mot allergi.. Selv om jeg har lest på nettet at barn som vokser opp med dyr i huset har mindre sjangse for å bli allergiske.

allergi kan gå i rykk og napp,er selv allergisk,noen ganger reagerer jeg voldsomt andre ganger ikke. har også lest det på nettet at det er mindre sjanse for å bli allergiske,men det stemmer jo ikke alltid!! god bedring

Takk for det.. Skal til lege på torsdag så da får vi det endelige svaret. Jeg gru gleder meg litt, gleder meg med tanke på att jeg får vite om hun er allergisk eller ikke og gruer meg med tanke på at svaret kan være at hun er allergisk mot bikkja.. :/ Menmen, man skal ikke sorgene på forskudd, må bare vente og høre på svaret.. :)

Ble ikke noe time idag, legen var sjuk, så da fikk vi ny time på mandag..

Back
Topp