Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lasog
ORIGINAL: lykkeligmamman
kjempefornøyd.
eldste har eksem,så den fra cubus er topp.
det er jo bomull innerst og ull utenpå.
konge det[:)]
Da er det nok ikke samme... Dette er ren ull.... [:)]
ORIGINAL: Sonja Borge
Det finnes ikke kløfri ull. Merinoull klør! Det skal det aldri være tvil om!
(Det kan godt være at det ikke klør for folk med vanlig hud, men ikke kle eksembarn i ull, uansett type. Det kjennes som stålull. Tro meg!)
Vet ikke om hun får bytta for jeg kjøpte det til nedsatt pris. Tror ikke de har eksem men.. Jeg kan jo høre om jeg får bytta det selv kanskje også heller gi noe annet. Eller hva hadde dere gjort?
Vet ikke om hun får bytta for jeg kjøpte det til nedsatt pris. Tror ikke de har eksem men.. Jeg kan jo høre om jeg får bytta det selv kanskje også heller gi noe annet. Eller hva hadde dere gjort?
ORIGINAL: maysen
Får byttet om kvittering vises eller at de ansatte vet at det er på Cubusvare. Sånn er det ihvertfall hos oss.
ORIGINAL: maysen
Får byttet om kvittering vises eller at de ansatte vet at det er på Cubusvare. Sånn er det ihvertfall hos oss.
Jobber du på cubus elle rmente du kanskje der du bor? [:)] Ja det er å cubus ull så de ser jo at det er dems.