Kløfri ull fra cubus...

Jaja

Gift med forumet
Erfaringer med det? Søsteren min ønsket seg solan(eller noe sånt) ullklær til ungene sine til jul... Hun sa at det var det eneste som ungene ikke klødde av... De klagde på alt annet. Men jeg hadde allerede kjøpt på cubus når hun sa det... [8|]

kjempefornøyd.
eldste har eksem,så den fra cubus er topp.
det er jo bomull innerst og ull utenpå.
konge det[:)]

Mi jente klør ikke av noe... så vanskelig å si. Men Cubus er absolutt ikke kløete. Merinoull klør ikke.

ORIGINAL: lykkeligmamman

kjempefornøyd.

Da er det nok ikke samme... Dette er ren ull.... [:)]

Det finnes ikke kløfri ull. Merinoull klør! Det skal det aldri være tvil om!

(Det kan godt være at det ikke klør for folk med vanlig hud, men ikke kle eksembarn i ull, uansett type. Det kjennes som stålull. Tro meg!)

ORIGINAL: Lasog

ORIGINAL: lykkeligmamman

kjempefornøyd.

Da er det nok ikke samme... Dette er ren ull.... [:)]

å okei. haha eg e sikkert bare sånn einspora på den cubusulla me kjøpe[:D]
men hu søsterå di kan nå vel bara bytta i såtilfelle[:)]

Vet ikke om hun får bytta for jeg kjøpte det til nedsatt pris. Tror ikke de har eksem men.. Jeg kan jo høre om jeg får bytta det selv kanskje også heller gi noe annet. Eller hva hadde dere gjort?

ORIGINAL: Sonja Borge

Det finnes ikke kløfri ull. Merinoull klør! Det skal det aldri være tvil om!

(Det kan godt være at det ikke klør for folk med vanlig hud, men ikke kle eksembarn i ull, uansett type. Det kjennes som stålull. Tro meg!)

Det står kløfri ull derfor skreiv jeg det... [;)]

Vet ikke om hun får bytta for jeg kjøpte det til nedsatt pris. Tror ikke de har eksem men.. Jeg kan jo høre om jeg får bytta det selv kanskje også heller gi noe annet. Eller hva hadde dere gjort?

Fikk bytta ting som var kjøpt på 30% ifjor jul til full pris uten kvittering.[;)]

Hm, okay. Jeg tror jeg nett prøver i morgen og hvis det går så gir jeg heller noen andre klær. Grunnen til at jeg kjøpte det er for jeg bruker det til mine unger og syns det er bra. Det var satt ned fra 150 til 50 så... Spurte om hun hadde prøvd det, men nei de hadde prøvd så mye forskjellig og det eneste ungene likte var det der solan eller hva det hette igjen... Jeg hater å gi gaver folk egentlig ikke ønsker seg...[:)]

Er en på Cubus der det er bomull innerst og ull ytterst, men så har vi den i ren Merino Ull. Den med bomull innerst klør ihvertfall ikke.

Får byttet om kvittering vises eller at de ansatte vet at det er på Cubusvare. Sånn er det ihvertfall hos oss.

ORIGINAL: maysen

Får byttet om kvittering vises eller at de ansatte vet at det er på Cubusvare. Sånn er det ihvertfall hos oss.

Jobber du på cubus elle rmente du kanskje der du bor? [:)] Ja det er å cubus ull så de ser jo at det er dems.

ORIGINAL: maysen

Jobber du på cubus elle rmente du kanskje der du bor? [:)] Ja det er å cubus ull så de ser jo at det er dems.

Jobber på Cubus, og vi lar folk bytte når vi vet at det er en Cubus vare.

Back
Topp