Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt dette i to dager nå, og holder på å bli gal. Det klør så inn i h..... Inni og utenpå. Kan ikke huske å ha hatt det før i så stor grad. Kjent for noen?
Kan være andre hormoner og. Så kan det være etterslep av EL eller forsmak på tr. Og trenger ikke være allergi selv om klesplagg plutselig klør en dag. Kan ha vært noe i vasken eller noe klærne har vært borti som kan irritere huden. Ikke alltid man kan finne ut hva det er.
Jeg tror nok mer dette er hormonelt enn klesrelatert. Det oppstod jo rett etter EL, Snåsa er det kanskje det som er synderen. Fy som det klør i hvert fall.
Mine klør ikke, men er rett å slett skikkelig såre :-/ skikkelig mørkerøde, vet ikke når el var, men er på dag 23 i syklusen og har hatt sykluser mellom 25 og 31 dager. Kan det være kulden som gjør det?
Og glemte egentlig den vanligste grunnen på høsten/vinteren: hud som blir tørr. Puppene har jo veldig myk og ømfintlig hud, så dersom været endres kan man fort bli litt tørr og det kan merkes som kløe. Da kan man prøve med en fet, mild krem.
Ooh, men du var sikkert mer enn 3 dpo da det begynte å klø? Jeg hadde ikke slik kløe noen av de forrige gangene som jeg kan huske. Har alltid hatt veldig tidlige symptomer når jeg har vært gravid da.
Jeg har hatt det i noen sykluser, og da er det el eller hormonene som kommer rundt den tiden, som er skyldig. For de går over når tanta melder sin ankomst
Nå har det gått fra kløe til sitrende småspreng. De to trenger jo ikke ha noe med hverandre å gjøre da. Men så lenge kløen roer seg er jeg fornøyd. Ufint å sitte på jobb og gni seg på puppene i ett kjør