Bør jeg kontakte føden for å høre hva jeg skal gjøre eller er det nok å vente til mandag? Jeg har klødd lenge altså men i går satt jeg å klødde konstant i flere timer :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff da, ble værre for meg også da jeg begynte på penecilin, men høres ut som du bør snakke med lege. Har du fått salver av kortison? Jeg fikk det i uke 15, selvom jeg klødde meg til blods fra uke 4 til uke 19. Nå er det bedre, bare blusset litt opp pga penecilin, men nå som jeg er ferdig med kur og tar salver så blir det bedre igjen![]()
Tror ikke du trenger ringe føden, ring legen din og spør om henvisning asap til en hudspesialist og få legen til å ta en blodprøve av deg![]()
Ring legevakta duMen jeg hadde nok ventet til mandag med å ringe legen, da det mest sansynlig går bort med salver
Hvor er det du klør mest da?
ååå ja, greit å sjekke det. Trodde det var på magen, armer og bein. Greit å sjekke når under føtter i inni hender ja. Masse lykke til hos legenoppdatere oss hvordan det gikk
![]()
masse lykke tilDet er på magen armer og bein også :-/ Skal til legen å ta blodprøver for lavt stoffskifte så da spør jeg om dette også![]()
masse lykke tilDu får oppdatere meg hvordan det står til
![]()