kløe!!!

anjuk

Elsker forumet
hei alle der ute[:D]
jeg klør så veeeeldig på bena mine, jeg klør så jeg blør, og dette er ikke noe hyggelig. Legen sa det var nok vitaminmangel siden jeg kaster opp så mye, men ingenting hjelper!! Er det noen av dere som har samme problem??? Eller et godt råd?? Alt mottas med takk??
Ønsker dere alle en strålende påske,
 stor klem

Jeg har klødd som en gaaaaaaaaaaal på ryggen. Helt sinnsykt at det går ann å klø så mye!!

Jeg fant endelig noe som hjelper, nemlig 100% ren Aloe Vera. Man får ikke kjøpt det i Norge, men om du kjenner noen som skal til syden e.l. kan de kjøpe med til deg. Alternativt kan du kjøpe en aloe vera plante (koster ikke så mye), men om du klør mye må du nok ha mer enn én. Vet du hvordan du bruker de?

Jeg smurte en gang om morgenen og to ganger om kvelden med ca 1/2 times mellomrom i to dager før det roet seg, og etter det har det stort sett vært bra. Bare å smøre på et lag om det begynner igjen.

Håper det kan hjelpe deg!

Jeg klødde også noe helt vanvittig på beina da jeg var i uke 12, føltes som om jeg hadde misnt 20 myggestikk på hver fot. Fant ut at dette kanskje kunne være noe de kaller svangerskapskløe og er vanlig i 3.trimester. Mitt gikk heldigvis over etter ca en uke. Brukte litt hvitvask, men syntes ikke det hjalp så mye. Kjøpte også en krem på helsekosten som var grei. Håper det går over for deg også for det går skikkelig utover nattesøvnen.

Heisann!

Jeg har også en del kløe, men ikke så mye på leggene.
Det er liksom øverst på ryggen der jeg ikke rekker til.

[:D] litt reklame:
fant en super krem på Frogner Apotek i Oslo, den er egenprodusert og funket bra på meg som har veldig tørr hud. den snille kjæresten min hjelper med å smøre inn ryggen...[:)]
kremen heter "fuktigshetskrem med ringblomst og jojobaolje".

Back
Topp