Kløe?

Myra90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows2021
Junibollene 2023
Flere her som har kjent på økende kløe i det siste? Det begynte å klø diverse steder på kroppen i går da jeg holdt på å sovne, over øynene, på armene og beina.. og under haka/kjevene.. ser ikke noe utslett, og er ikke allergisk såvidt jeg vet. Har klødd mer enn normalt i dag også! Huff, er det sånn det skal bli fremover? Svangerskapskløe eller?;p

Hadde det sånn fra uke 30 I forrige svangerskap, intens kløe. Verdt å sjekke leververdiene hvis det fortsetter..

Hadde det sånn fra uke 30 I forrige svangerskap, intens kløe. Verdt å sjekke leververdiene hvis det fortsetter..
Huff da, håper ikke det er noe med leveren:bag: Får vel se det an en liten stund til først da iallfall. Skal på TUL på sykehuset i morgen, så kan jo nevne det om det passer seg da evt:shy:

Jeg har kløds helt vilt i hodebunnen siden jeg ble gravid, det har heldigvis avtatt noe nå, men er ikke helt borte enda.

Huff da, håper ikke det er noe med leveren:bag: Får vel se det an en liten stund til først da iallfall. Skal på TUL på sykehuset i morgen, så kan jo nevne det om det passer seg da evt:shy:
Er jo ikke sikkert det er noen sammenheng, men ville nevnt det :angelic:

Har intens kløe her også, spesielt om kveldene. Klør masse på rygg, bryst og lår..
Sprayer meg gjevnlig med aloe vera spray før jeg legger meg og om jeg merker det klør om nattan. Syns det lindrer litt når det kjøles ned:p

Forrige gang jeg var gravid klødde jeg mye, særlig på magen og puppene. Det begynte kanskje halvveis ut i svangerskapet. Har ikke merket noe til det enda.

Jeg bruker dusjolje i dusjen nå, og har kjøpt Eucerin parfymefri fuktighetskrem på pumpeflaske som jeg smører meg med hver kveld. Virker som det hjelper litt iallfall!:)

Klær mye på armer og ben... smør med med canoderm annenhver dag... berger på det.
bruker også dusj olje.:happy:

Back
Topp