Kløe....

**To tette**

Glad i forumet
Er det noen av dere som har barn fra før som har hatt svangerskapskløe? Å om dere har hvert gravid etter det svangerskapet, begynte det mye tidligere da?

I forrige svangerskap fikk jeg påvist dette i uke 37+4 å ble satt i gang i uke 38. Da fikk jeg beskjed om at jeg nesten garantert kom til å få det om jeg skulle bli gravid igjen... nå har jeg begynt å klø igjen, er i uke 17+3 nå, å syns jo det er litt tidlig... fikk dere noen form for behandling eller ble det gjort noe spesielt?

Tusen takk for svar!! [emoji2]

Har ikke hatt det tidligere, men denne gangen klør jeg noe sinnsvakt hver kveld.. leggene, ryggen, armene.. Blir gal! [emoji85]

skal selvsagt ta kontakt for blodprøve, men var nysgjerrig om det var noen som hadde opplevd det samme? :-)

Har ikke hatt det tidligere, men denne gangen klør jeg noe sinnsvakt hver kveld.. leggene, ryggen, armene.. Blir gal! [emoji85]

Det kan være ganske slitsomt til tider altså men kløingen!! :-( Håper det roer seg for deg snart!

Jeg hadde icp med første! Fikk vite i uke 35 at det var icp, å ble da satt på ursofalk - uten virkning vel å merke. Ble satt igang i uke 37+2/3[emoji85]

Kjenner tendenser til det nå også, å skal til legen 17.nov for oppfølging osv av det da det er mitt værste mareritt å få igjen!

Jeg hadde icp med første! Fikk vite i uke 35 at det var icp, å ble da satt på ursofalk - uten virkning vel å merke. Ble satt igang i uke 37+2/3[emoji85]

Kjenner tendenser til det nå også, å skal til legen 17.nov for oppfølging osv av det da det er mitt værste mareritt å få igjen!

Jeg lurte på om jeg måtte bestille meg legetime for å få sjekket det ut, eller om jeg kan nevne det på sykehuset når jeg skal på ul?

Back
Topp