Kløe

Vic-hi

Forelsket i forumet
Januar 2017
Jeg har i det siste vært plaget med kløe, spesielt på kvelden når jeg skal legge meg. Det klør absolutt overalt og det stopper ikke, nå er det på sitt verste og får ikke sove. Våkner av at det klør! Jeg blir gal!
Flere som er plaget med dette?
Er det nødvendig å kontakte lege/ jordmor?

:)

Har ikke noe erfaring med det. Men innbiller meg at det kan være lurt å ta en telefon til jordmor/lege/føde for å sjekke hva dem sier..

Jeg klør hver kveld, det er svangerskapetskløe.
.
Men viktig å ta tel til jm / lege levere urin prøve og ta blodprøve .

Kan komme av vann i kroppen eller kan være svangerskapskløe. Begynner du å klø inni hender og under føttene i tillegg må du kontakte lege raskt :)

Jeg klødde mest på beina på kveldstid, brukte mye fuktighetskrem i 3-4 dager og så var alt bedre. svangerskapskløe tror Eg mest er rundt magen, hvis det ikke funker med fuktighetskrem så ville jeg kontaktet sykehuset

Jeg hadde svangerskapskløe med nr 1, og har det også nå med nr 2 .. utrolig grusomt til tider :( Om det klør inni hender og føtter, må du ta kontakt me jordmor/føden/lege med en gang .. ellers vil jeg anbefale deg uansett å ta blodprøve/sjekke blodtrykk hos en av de :) Åsså smøre deg med en god fuktighetskrem :)

Back
Topp