Kløe

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har torr hud og klør meg hele tiden :o
Ryggen, magen, armene og benen! Ibland klør jeg så det blir sår.

Jeg har testet mange forskjellige salver men det blir aldri bra, det føles som regel bra rett etter jeg smurt men etter en stund begynner det å klø igjen :(
Har byttet til olje i dusjen istedenfor dusjsåpe.

Men burde man ha sjekket med lege? Kan det være noe man mangler/ikke tål?
Eller finnes det noen bedre hudkrem på teks apotek?

Skader ikke å dra til lege men du kunne dradd på apotek og spørre de som jobber der først

Greit med apotek.mde gir mye råd uten at man trenger å betale dem :p

Hvor lenge prøver du kremen da?

Jeg ha psoriasis, må ha krem på hele kroppen minst en gang om dagen noen ganger to.
Bruker kun Nivea den lyseblå/lilla, hvis jeg bytter så går det bra i noen dager kanskje to/tre uker, men får da et kjempe utbrudd, tilbake til den vanlige kremen, roer seg på to dager.

Lurt å sjekke med en lege muligens helst en hudlege.

Hvor lenge prøver du kremen da?

Jeg ha psoriasis, må ha krem på hele kroppen minst en gang om dagen noen ganger to.
Bruker kun Nivea den lyseblå/lilla, hvis jeg bytter så går det bra i noen dager kanskje to/tre uker, men får da et kjempe utbrudd, tilbake til den vanlige kremen, roer seg på to dager.

Lurt å sjekke med en lege muligens helst en hudlege.
Takk for svar, er det muligens denne du mener? http://mobileshop.nivea.co.uk/irresistibly-smooth-body-lotion-250ml.html
Jeg bruker en mørkeblå Nivea akkurat nå, bruker de som regel til de tar slut, men skjer at jeg har to forskjellige samtidig, det kanskje er dumt...? Jeg skal hør med legen idag når jeg skal inn på kontroll :)

Og hvis du bruker ullundertøy kan d være d du reagerer på også,jeg blir slik som deg av ullundertøy ihvertfall, så d kan jeg ikke bruke:/
Nei det gjør jeg ikke, bare ullsokker. Men det er selve ullen du tenker på? Ikke ullvaskemiddel?

Takk for svar, er det muligens denne du mener? http://mobileshop.nivea.co.uk/irresistibly-smooth-body-lotion-250ml.html
Jeg bruker en mørkeblå Nivea akkurat nå, bruker de som regel til de tar slut, men skjer at jeg har to forskjellige samtidig, det kanskje er dumt...? Jeg skal hør med legen idag når jeg skal inn på kontroll :)

Jepp var den jeg tenkte på:-)
Jeg kan ikke si hva som er lurt eller dumt for deg, men for meg så har jeg lært at den kremen er den eneste ene for huden min.
Hør med legen du:-)

Bestill deg time til lege å få henvisning til hudlege :) så får du gode råd og den behandlingen som passer din eksem best

Svangerskapskløe?

Tviler, jeg har klødd mye lenge. Sikkert flere år. Men mulig det har blitt vær i svangerskapet :o

Hm.. da er det sikkert heller greit å spørre legen :/

Back
Topp