Kløe

onemore16

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Har det siste døgnet holdt på å klø meg til blods. Det klør over alt!! Er det normalt? Jeg dusjer ikke hele kroppen hver dag og har ikke vært plaget med tørr hud før.
Har det siste døgnet også hatt signalgul urin og mye slimete utflod. Slimproppen er ikke gått. Er 37+1.
Kjenner at jeg begynner å bli litt lei alle småplager.......

Kanskje svangerskapskløe? Jeg klør på strekkmerkene, men kun der. Var på apoteket og fikk en spray, det hjalp å spraye på den! Ikke godt å klø, det er så vondt og irriterende, og skaper masse stygge merker på kroppen :/ lykke til!

Jeg tok blodprøver to ganger i svangerskapet pga intens kløe over alt. Det var helt grusomt, rett og slett. :O
Men første prøvene var fine, og de andre har jeg ikke fått svar på ennå pga påska.
Har merka null til det nå etter at babyen har komt ut, heldigvis.

Jeg hadde tatt kontakt med jordmor. Det er vanlig å klø, men hvis det har kommet litt plutselig og klør så intens så vet man jo ikke...

Skal ringe jordmor i morgen for å høre. Det er faktisk så ille at jeg vurderer å trekke for alle gardiner, gå naken å bare klø hele dagen...! :-D

Snakk med lege, jm eller ring føden!
Høres ut som om du har en heftig svangerskapskløe

Er vanlig svangerskapskløe mente jm. Har prøvd å smøre med kløstillende krem idag, men det nytter ikke. Idag har jeg hatt flere runder inn på badet for å bare få av meg klær å klø. Har fått stygge merker på lår å legger. :( har fått litt hovne bein også... Føler meg helt forferdelig. Nå vil jeg bare bli ferdig...

Er vanlig svangerskapskløe mente jm. Har prøvd å smøre med kløstillende krem idag, men det nytter ikke. Idag har jeg hatt flere runder inn på badet for å bare få av meg klær å klø. Har fått stygge merker på lår å legger. :( har fått litt hovne bein også... Føler meg helt forferdelig. Nå vil jeg bare bli ferdig...
Har du prøvd å smøre med aloevera?

Snakket med jm idag igjen. Etter at det i natt klødde intenst under føttene mente hun at jeg må dra til fastlege for å ta blodprøver. Kontaktet legekontoret, men legen har enda ikke ringt meg tilbake. Nå har jo selvfølgelig jeg googlet litt, så nå er jeg livredd..... Han ringer sikkert ikke idag siden det snart er kveld. ;( har lyst å ringe legevakt, men vil ikke være hysterisk heller :(

Snakket med jm idag igjen. Etter at det i natt klødde intenst under føttene mente hun at jeg må dra til fastlege for å ta blodprøver. Kontaktet legekontoret, men legen har enda ikke ringt meg tilbake. Nå har jo selvfølgelig jeg googlet litt, så nå er jeg livredd..... Han ringer sikkert ikke idag siden det snart er kveld. ;( har lyst å ringe legevakt, men vil ikke være hysterisk heller :(
Du skal ikke være redd for å kontakte legevakta! Det er mye bedre å ringe, fortelle hva du er bekymret for og enten så vil de be deg komme inn for å få sjekket at alt er i orden eller så kanskje de har noen beroligende ord å gi deg over telefon hvis de ikke tror det er noe fare. Husk at leger og annet helsepersonell er der for å ta vare på deg og vil bare at du skal føle deg trygg og ivaretatt! <3
Krysser fingrene for at alt er bra med både deg og magen og at du slipper kløen fort!

Back
Topp