Kløe

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som har kløe på magen og\eller leggene? Eller andre plasser? Smører med spenol,føler ikke d hjelper så mye..noen som har tips?

Er atopiker, så kløe har jeg til vanlig. Men aldri på magen. Har det litt nå, så antar det er pga huden som strekker seg. Krem hjelper ikke mot det, i hvertfall jorde det ikke det sist

Jeg har hatt mye kløe på brystene, antar det er fordi de vokser. Synes det hjelper å bruke babyolje i dusjen, og smører med en fet krem to ganger per dag.

Jeg klør både på magen og brystene.. Er nok pga det vokser:). Ingenting hjalp sist, men må bare prøve å ikke klø:). Heller stryke og massere:)

Uff ja.. Klør helt forferdelig..
Det er verst på leggene.. Der klør jeg meg til blods... Klør også på magen og puppene.. Blir snart sprø...

Uff ja.. Klør helt forferdelig..
Det er verst på leggene.. Der klør jeg meg til blods... Klør også på magen og puppene.. Blir snart sprø...
D gjør jeg også, og smører og smører..er som regel ekstra tørr på vinteren, men dette tar kaka!

Klør!!! Klødde meg i hel sist... Håper d ikke blir like ille denne gang:D

Jeg klør også en del på leggene og magen.
Har to kremer jeg bytter litt på å bruke, alt etter hvor jeg legger dem fra meg.
Forever Living sin propolis krem, den er fantastisk god og kan brukes til det meste. Jeg reagerer lett på kremer, og kan nesten ikke bruke noen body lotions..
Den andre er Pattesalve. Haha, ja den heter faktisk det!! Tror muligens den er beregnet på spenene til kyr(?), men jeg fikk tips om å bruke den av en annen som sliter litt med lett eksem, utslett og kløe. Helt fantastisk! Jeg smører alltid leggene med denne etter jeg har barbert de. Eneste som gjør at jeg ikke får masse stygt utslett etterpå. Den fåes kjøpt på butikker som selger utstyr til storfe. Hagia, muligens FK butikker og så mener jeg mamma snakket om at de også solgte dem på Jernia. Grønn tube med hvit kork.

Klør på armer, hender , føtter , mage og pupper holder på og bli gal :P
Kan jo muligens ha noe med tørr vinterhud og gjøre også

Gud hjelpe som jeg klør!!:( har gjort det siden jeg var tre måneder på vei:(( smører morgen og kveld på mage, pupper og ryggen, og prøver å ikke dusje så ofte (heller kattevask..) føler dette hjelper noe, blir ihvertfall helt krise hvis ikke. Fikk kløtabletter fra legen, polaramin. Men ble så trøtt av de:/

Back
Topp