Kløe!!!

Hvis det er huden som klør, prøv hvitvask fra apoteket :-) det lindrer veldig.
 
Hvor klør det?
Det klør på ryggen, på rompa, sidene og arma. Det veksler veldig mellom de stedene. Er i 15 uke nå så lurer på om det kan være svangerskapskløe? Vet du om noe som evt hjelper mot det? Skal til jordmor til uka, så kommer selvfølgelig til å ta det opp der. Men hvis noen har noen tips enn så lenge så tar jæ de gærne imot ;)
 
Det klør på ryggen, på rompa, sidene og arma. Det veksler veldig mellom de stedene. Er i 15 uke nå så lurer på om det kan være svangerskapskløe? Vet du om noe som evt hjelper mot det? Skal til jordmor til uka, så kommer selvfølgelig til å ta det opp der. Men hvis noen har noen tips enn så lenge så tar jæ de gærne imot ;)
Noe av det viktigste er å opprettholde fuktighet og smidighet i huden. Smør deg med fete kremer og f eks babyolje når du dusjer. Antihistaminer er også en mulighet. Ta det opp med jordmor. Alvorlig svangerskapskløe kan være farlig, men det er vel stort sett i 3. trimester tror jeg. Da må man ta blodprøver og se på leververdier. Men høres ut som du har den "vanlige". Håper du finner ut av det. Kan jo bli sprø av kløe... ;)
 
Noe av det viktigste er å opprettholde fuktighet og smidighet i huden. Smør deg med fete kremer og f eks babyolje når du dusjer. Antihistaminer er også en mulighet. Ta det opp med jordmor. Alvorlig svangerskapskløe kan være farlig, men det er vel stort sett i 3. trimester tror jeg. Da må man ta blodprøver og se på leververdier. Men høres ut som du har den "vanlige". Håper du finner ut av det. Kan jo bli sprø av kløe... ;)
Takk for mange råd :) skal ta det opp med jordmor! ;) Ja det er kjempe irriterende :-P hehe. Når det endelig slutter ett sted så begynner det et annet sted :-P Ska prøve å smøre mæ flere ganger iløpet av dagen , så håper jæ det hjelper.
 
Back
Topp