Kløe

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ja overskriften sier vel sitt. Er 14 uker imorgen. Står på både albyl E og fragmin. Har fått allergiske reaksjoner (lokalt) med kløe og hevelse. De vil ikke sepponere hverken albyl E eller fragmin men har satt meg på postafen og bruker xylocaingel som kløedempende.

Problemet nå er at jeg har begynt å klø i håndflater og føtter på natta. Det er ille å jeg våkner at jeg klør. I natt var det helt grusomt å hadde ikke xylocaingel så jeg måtte ty til en nødløsning, Eurax. Er det dette som kalles svangerskapskløe(har ikke noe tegn til utslett i hender eller føtter). Eller er det for tidlig for dette? Bør jeg oppsøke lege mtp utvidede blodprøver av lever så tidlig eller er det ikke noe vits?
 
Jeg ville ha gjort det for sikkerhets skyld.
 
Jeg hadde tatt kontakt med lege eller jordmor. En blodprøve kan avdekke om du har forhøyede leververdier, noe som viser om det er den alvorlige svangerskapskløen. Hvis det er den alvorlige svangerskapskløen så bør den absolutt behandles.
 
Får ringe legekontoret im
 
Får ringe legekontoret im
I følge legen var det mest sannsynlig videre utviklingen av allergier til fragmin så nå er den byttet i håp om at kløen forsvinner
 
Back
Topp