Kløe

Jino

Flørter med forumet
Hei, er forferdelig plaget med kløe og med min korttidshukommelse så husker ikke jeg om det var slik sist. Noen andre som er plaget med det?

Jeg klør, gjorde det først i forrige svangerskap,også. Gav seg i løpet av uke 12, håper det gjør det denne gangen,også

Klør her også, viktig å tenke over hvor det klør. Det kan være et tegn på svangerskapskløe, gallesyre, og det er farlig... Jeg fikk det sist og det kjennes ut som det er på plass allerede... Kløe i hender og under føtter er et tegn på dette.

Har ikke kløe på/under hender/føtter, men over hele kroppen, spesielt på bringa.

jeg var litt plaget med det ca midt i svangerskapet sist.. og jeg veit om ei som hadde store problemer med det.. så det kan nok høre med, men vet ikke noe mer enn det! jeg husker jeg fikk en resept på en tablett  som skulle hjelpe fra legen, så du kan jo dra til legen å høre med han/henne om det blir for ille? kanskje han/hun kan hjelpe deg..

Klødde i forrige svangerskap... men det gav seg da jeg sluttet med tilskuddene jeg spiste... tror jeg reagerte på noe i de... eller at det bare var en tilfeldighet, og at det gikk over av seg selv..

Er visst normalt med kløe, men som noen har nevnt her, man skal legge merke til hvor og sånn.. Kan være farlig.. Kan jo nevne det til jordmor/lege til neste kontroll, kanskje? 

Jeg selv klær også.. Over alt, og plutselig. Men det har klødd mest på leggene.
Og akkurat nå når jeg skriver om kløe, ja da begynner det å klø på ryggen.. Og jeg nååår ikke.. *klør klør klør*

Klør skikkelig på høyre bein, eller på leggen.. Fryktelig slitsomt.. Sjefen min ler av meg hver gang.. Haha :-)

Takk for svar:) klør mest bak knærne og inni i albuene , går vel over;)

klør utrolig mye på magen... spes der med skambeinet..på slutten der.. hmm ble innviklet..iallefall der de snitter KS snitt.. :p Der klør jeg.

Back
Topp