kløe svangerskapskløe?

bjørk21

Forelsket i forumet
heilt siden tirsdag sist uke har jeg klødd over hele kroppen, men nå klør jeg også under føttene å inni håndfllaten. er redd for at det kan vere noe gale med leveren. har tatt blodprøve så får svar på den innen noen få dager, håper bare deet er vanlig svangerskapskløe

Kløe kan vel komme av så mye. Allergi, vinterklia osv. Og svangerskapskløe. Om det skulle være noe verre, får du jo svar på blodprøven, men satser på at det er noe ufarlig.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Kløe kan vel komme av så mye. Allergi, vinterklia osv. Og svangerskapskløe. Om det skulle være noe verre, får du jo svar på blodprøven, men satser på at det er noe ufarlig.

ja det vett jeg :) men jeg er kronisk syk, å tar daglig medisiner pga kroppen min ikke over lever uten, å d på virker lever verdiene, er derfor litt bekjymra. men får svaret innen 2 dager så satse på at alt er bra :P

Godt du får tett oppfølging!

Jeg klør også. Spesielt under føttene og på hendene. Men har bare gått ut i fra at det er svangerskapskløe. Det kommer og går og har gjort det de siste mnd.

Så bra at det ikke var noe galt!

Åh, finnes det noe som heter svangerskapskløe? Det var egentlig godt å høre. Jeg klør over hele kroppen i en måned nå... Føler på en måte at det ikke er verdt legebesøk. Tar jeg feil da?

Åh, finnes det noe som heter svangerskapskløe? Det var egentlig godt å høre. Jeg klør over hele kroppen i en måned nå... Føler på en måte at det ikke er verdt legebesøk. Tar jeg feil da?

du burde kjekka det bare for å ver sikker på at det er vanlig svangerskapskløe, for vist det er noe gale med leveren så kan d ver farligt for både mor å barn. men du har helt sikkert vanlig svangerskapskløe , men hadde jeg vert deg så hadde jeg kjekka d bare for å ver på den sikra siå ;)

Takk, bjørk21. Jeg har sjekket ledige timer hos min lege, og den første er 04.02, mens vi skal på ferie den første... Uflaks. Føler liksom ikke det er akutt nok til en akuttime. Svimmelhet og neseblod i tillegg veier vel heller ikke over. Jeg skal til jordmor før ferien, kanskje hun kan svare på noe.

Takk, bjørk21. Jeg har sjekket ledige timer hos min lege, og den første er 04.02, mens vi skal på ferie den første... Uflaks. Føler liksom ikke det er akutt nok til en akuttime. Svimmelhet og neseblod i tillegg veier vel heller ikke over. Jeg skal til jordmor før ferien, kanskje hun kan svare på noe.

jeg hadde ikke stussa på å få akutt time. va det jeg gjor :) fikk time på dagen. er litt lenge å vente til 04.02 ? ja snakk med jordmorå di å se ka hu seie ;)

Takk igjen, bjørk. Ser i kalenderen at det ikke går før på mandag, men tror jeg faktisk bestiller en akuttime da. Dumt å dra til utlandet for å i verste fall finne ut av det der.

Jeg nevnte det for legen min i dag. Det viste seg at det ikke var svangerskapskløe i mitt tilfelle. Akkurat hva det var kunne han ikke si, men det var ihvertfall ikke noe å bekymre seg over :)

godt du fikk det kjekket, å godt det ikke va noe å bekymre seg for ;)

Takk igjen, bjørk. Ser i kalenderen at det ikke går før på mandag, men tror jeg faktisk bestiller en akuttime da. Dumt å dra til utlandet for å i verste fall finne ut av det der.

ja gjør det ;) d e sandt, men satser på at det bare er vanlig svangerskapskløe ;) er bare greit du får det kjekka så slepper du å bekjymre deg for noe ;)

Back
Topp