Kløe på magen!

MammaentilAiden

Gift med forumet
I løpet av den siste uken har det begynt å klø så sinnsykt på magen. Noen som vet om dette er normalt når magen vokser? Det er det eneste stedet på kroppen som klør, nemlig, og jeg er ikke plaget med kløe der fra tidligere. :p

Helt normalt, er bare huden som strekker seg=) Kan hjelpe å holde huden myk og smidig med en god krem=)

Fru.Maja skrev:
Helt normalt, er bare huden som strekker seg=) Kan hjelpe å holde huden myk og smidig med en god krem=)

Så lurt, det må jeg skaffe meg :) Takk for svaret, Fru.Maja :)

Jeg klør som besatt på undersiden av magen. Huden strekkes skikkelig :/
Har enda ikke funnet en krem som lindrer, hverken body butter eller den andre kremen jeg sverget til i tidligere svangerskap hjelper noe særlig denne gang.

Synd du ikke har funnet noe som hjelper på kløen denne gangen. Jeg skal gå innom apoteket og spørre om de kan anbefale meg en mild og god krem som samtidig kan hjelpe mot strekkmerker. Regner med de popper frem snart :/

Det er nok helt normalt ja, jeg klør også, masse, på både magen og puppene.
Og alle de delene er i sterk vekst hos meg for tida.

Regner med at det er magen som vokser og strekker seg. at det er derfor det klør.
Her klør det også på magen OG puppene men ikke hele tiden. Er til å bli sprø av. Godt man kan finne kremer som kan lindre :)

Back
Topp