Kløe på brystvortene

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Er det andre enn meg som opplever at brystvortene fra tid til annen klør noe innmari? Det er ikke konstant, og er sjeldent begge om gangen, men noen ganger (som feks nå når jeg kom ut av dusjen) klør den ene veldig. Er dette normalt? Andre som opplever dette? Jeg har ikke slitt med kløe noen andre steder.. Noen som vet hva som kan hjelpe? Kan jo ikke klø på den sarte huden der..

Jeg klør også! Mer rundt brystvortene enn rett på. Samtidig ser selve brystvortene litt tørre ut på en måte. Og så er det så vanskelig å klø når brystene og brystvortene er så ømme! :p

Jeg pleier å smøre puppene også jeg, ikke bare magen. Greit å prøve å unngå strekkmerker der også (jeg fikk megapupper etter fødselen med de to første). Klødde ikke så mye da jeg begynte å smøre de også. :)

Jeg klør også! Mer rundt brystvortene enn rett på. Samtidig ser selve brystvortene litt tørre ut på en måte. Og så er det så vanskelig å klø når brystene og brystvortene er så ømme! :p
Ikke sant!! De tåler jo ingen verdens ting om dagen.. Tror jeg skal smøre de litt med olje daglig for å unngå kløe :)

• Liker
Reactions: CSS
Jeg pleier å smøre puppene også jeg, ikke bare magen. Greit å prøve å unngå strekkmerker der også (jeg fikk megapupper etter fødselen med de to første). Klødde ikke så mye da jeg begynte å smøre de også. :)
Ja, jeg prøvde det her om dagen, og det hjalp ganske godt mot kløen. Dessuten har jeg nesten ikke pupper i det hele tatt fra før av, så det blir nok litt av en påkjenning om de vokser skikkelig, så det kan nok være lurt å smøre dem for strekkmerkenes del også :P

Ja, jeg prøvde det her om dagen, og det hjalp ganske godt mot kløen. Dessuten har jeg nesten ikke pupper i det hele tatt fra før av, så det blir nok litt av en påkjenning om de vokser skikkelig, så det kan nok være lurt å smøre dem for strekkmerkenes del også :p
Greit å gjøre det man kan for å unngå strekkmerker ja, selv om det kanskje ikke hjelper uansett. Men da har man hvertfall prøvd! :)

Greit å gjøre det man kan for å unngå strekkmerker ja, selv om det kanskje ikke hjelper uansett. Men da har man hvertfall prøvd! :)
Det er det jeg tenker og! Så slipper jeg å sitte igjen med følelsen at jeg kunne ha forsøkt å unngå det :P Kommer de nå så har jeg iallefall prøvd! :)

Back
Topp