Kløe og utslett

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Det har vært mange plager dette svangerskapet og ikke av de mest standard plagene, men svangerskapsmigrene (noen her tipset meg om magnesium, takk, det tror jeg har hjulpet), hemorider, åreknuter, blødninger og nå har jeg fått et utslett som ikke gir meg fred. Det begynte bak knærne på torsdag, men har nå spredd seg til lårene, hoftene og lysken.. helt grusomt er det og jeg er på nippet til å kontakte lege. Var på jobb i går kveld og hodt på å bli splittepine gal av den intense kløen! Det er klumpete, men ikke pussete. Blir rød naturligvis og det blir prikkete og skorpete..

Noen som har opplevd lignende? Jeg venter som skrevet tidligere nr 5 og har aldri vært borti dette før.
Synspunkter? liker ikke å kontakte lege i tid og utide..

Har ikke eksem men har kløen.. spesielt på leggene å hendene ! Har tørrhud men hjelper ikke med krem..

Forrige svangerskap fikk jeg noen flekker rundt på kroppen som hørtes ganske likt ut og klødde grusomt til tider.. tok det opp når jeg var hos legen og da sa han at noen får det og at det minner om psoriasis, men flesteparten blir kvitt det etter fødsel, noe jeg ble og det roet seg etterhvert :) fikk beskjed om å smøre med fuktighetskrem

Jeg får små prikker som klør noe sinnsykt. Jeg tror faktisk det var vaskemiddelet, for jeg liker å ha vaskemiddel med litt lukt, samt litt skyllemiddel noe som aldri har plaget meg før. Har nå bytta til sensitiv og plutselig er kløen betydelig redusert... sikkert mer ømfintlig nå som vi er gravide... :yuck: Får fortsatt litt prikker inniblandt og klør , men det er ikke uvanlig under svangerskap :happy118

Back
Topp