Kløe nedentil?

Prox

Gift med forumet
Så flaut å spørre, men heller her enn legetime om det er unødvendig..

Er det vanlig at det klør når en er gravid? Er det lettere å få sopp eller kan det være noe annet? :o

Så flaut å spørre, men heller her enn legetime om det er unødvendig..

Er det vanlig at det klør når en er gravid? Er det lettere å få sopp eller kan det være noe annet? :o

Jeg mener at jeg har hørt at det e lettere å få sopp når man er gravid.
Det er ikke farlig å prøve med sopp kur, hvis det er det så bli du jo kvitt det. ;)

Jepp, leste det en plass at det er lettere å få sopp når man er gravid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ville prøvd en sopp kur jeg:)

Ja er lettere og få sopp for blir et surere miljø i underlivet når man er gravid, slik at soppen trives bedre. Du kan bruke den kremen og ta en en kur, mener det er 7 dager man skal gå. Håper virkelig du blir bra etterpå. Et godt råd er å unngå feks trange jeans og andre bukser og g-string ;)

Har også vært plaget med ekle soppinfeksjoner ifm svangerskap. Dropp såpe i underlivet, ikke gå med trange bukser eller g-streng som noen skrev, og sov truseløs er mine råd. ;)

Husk at man ikke skal bruke applikator om man velger å behandle med vagitorie i stedet for krem. :)

Bare ta en soppkur du. Men om det er sopp, så holder det ikke med krem. Det tar bare det utvending. Så du må nok kjøpe deg en stikkpille også.

Man skal visst ikke bruke den når man er gravid. Bare dytte inn med fingeren. Det anbefales visst også å droppe intimbarberingen om man har lett for å få sopp...

Det er veldig vanlig med sopp når man er gravid. Man kan også risikere at man ikke blir kvitt det før etter fødselen :(

Ta en soppkur og prøv tipsene over her først :)

Jeg slet litt med lett kløe/irritasjon i mitt første svangerskap, men da ga det seg da jeg byttet fra Dr. Greve til Asan. Jeg har ikke kunne brukt den før, men dette forandra seg altså under graviditeten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er riktig som aGNi sier, skal bare bruke fingeren å dytte inn tabl :) Sopp + uvi er desverre mer vanlig under sv. enn ellers :(

Man skal visst ikke bruke den når man er gravid. Bare dytte inn med fingeren. Det anbefales visst også å droppe intimbarberingen om man har lett for å få sopp...
Jeg bruker aplikator 3 ganger daglig med Lutinus(progesteronstøtte). Har gjort det siden befruktning og skal gjøre det frem til uke 9. Så det er helt greit å bruke aplikator. :)

sniker fra juni14=)

sopp var det ørste tegnet mitt på je var gravid, både i forrige og nå.
kjøp canesten på apoteket, putt tabletten inn med fingrene og smør på krem, skal være kløefri i noen dager før du slutter med kremen.
bomullstruser, og sov uten om natta, ikke noe trangt og unngå å bli for varm der nede. og ikke bruk såpe av noe slag, kan bruke en renseolje som du får kjøpt på apoteke=)

Jaja, de tør vel ikke skrive annet i redsel for at noen skal gå til sak mot de ;)

Men i alle dager, hvorfor gjøre noe som er "imot" det bruksanvisningen sier? En er visst forsiktige med både det ene og det andre, så hvorfor ikke vere det til dette temaet også?

Back
Topp