Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flaut å spørre, men heller her enn legetime om det er unødvendig..
Er det vanlig at det klør når en er gravid? Er det lettere å få sopp eller kan det være noe annet?![]()
Kan jeg bare t en kur uten legetime? Har krem herJeg mener at jeg har hørt at det e lettere å få sopp når man er gravid.
Det er ikke farlig å prøve med sopp kur, hvis det er det så bli du jo kvitt det.![]()
Hva mente du med at man ikke skal bruke aplikatoren? Hvorfor ikke?Husk at man ikke skal bruke applikator om man velger å behandle med vagitorie i stedet for krem.![]()
Jeg bruker aplikator 3 ganger daglig med Lutinus(progesteronstøtte). Har gjort det siden befruktning og skal gjøre det frem til uke 9. Så det er helt greit å bruke aplikator.Man skal visst ikke bruke den når man er gravid. Bare dytte inn med fingeren. Det anbefales visst også å droppe intimbarberingen om man har lett for å få sopp...
Nei, man skal føre den inn med fingrene.Jeg bruker aplikator 3 ganger daglig med Lutinus(progesteronstøtte). Har gjort det siden befruktning og skal gjøre det frem til uke 9. Så det er helt greit å bruke aplikator.![]()
Jaja, de tør vel ikke skrive annet i redsel for at noen skal gå til sak mot deNei, man skal føre den inn med fingrene.. http://www.canesten.no/no/Graviditet/
Jaja, de tør vel ikke skrive annet i redsel for at noen skal gå til sak mot de![]()
Håper du så at det stod et blunkefjes på sluttenMen i alle dager, hvorfor gjøre noe som er "imot" det bruksanvisningen sier? En er visst forsiktige med både det ene og det andre, så hvorfor ikke vere det til dette temaet også?