kløe i tannkjøtt

¤Celti¤

Elsker forumet
æ har sånn sinnsyk kløe i tannkjøtte at æ klikke snart! sitt me en tannbørste å gnir i mot... sånn som vet ka det kan komme av? har fådd visdomstennern, men e passeli forkjølt å tett i nesen...

vil veldi gjerne ha råd som kan hjelpe[:)]

sånn hadde jeg det når jeg fikk bihulebetennelse.. var sånn sinnsykt trøkk mot tennene så det føltes us som det klødde!

nei trur ikkje det e allergi før har tadd allergimedisin å det hjalp ikkje.. men bihulebetennelse har æ aldri hadd så æ ane ikkje om det e symtom på det[&:]

ORIGINAL: Tracel

nei trur ikkje det e allergi før har tadd allergimedisin å det hjalp ikkje.. men bihulebetennelse har æ aldri hadd så æ ane ikkje om det e symtom på det[&:]

tenkte bare siden du var så tett i nesen så kjentes det kanskje i tennene også[;)]

ORIGINAL: Novembergull

tenkte bare siden du var så tett i nesen så kjentes det kanskje i tennene også[;)]

ja det e godt muli det ja! men kordan kjennes det ut da?

ORIGINAL: Novembergull

ja det e godt muli det ja! men kordan kjennes det ut da?

jeg hadde forferdelig vondt i kjeften! Ble verre etterhvert. Når jeg bøyde meg fremover kjentes det ut som tennene skulle dette ut[&:]

nja..ikkje akkurat tennern, men panna å øyan[&:]

da høres det ut som en påbegynnende bihulebet! Er skikkelig plagsomt! Har aldri kjent sånn vondt før jeg hadde det nå for litt siden! En natt måtte jeg ta en paralgin forte for å overleve! Kontakt lege om det ikke har gått over snart eller blir verre! Peniccilinen tar det ganske fort, men hvor lenger du går verre blir det å bli det kvitt

æsj da... har time hos legen på fredag så får ta det da[:)] takk før hjelpa[:D]

Back
Topp