Kløe i niplene!

SnartMorTilTo!

Forelsket i forumet
Jeg husker seriøst ikke dette fra sist gang... Men har fått noe sinnsyk kløe i niplene mine siden i går!
Er det melkeproduksjonen som er i sving eller hva?

Er i uke 36+4 nå..
Noen som har fått det samme? :P
Tips til hva som hjelper eller? xD

Hehe jeg hadde det en kort periode da jeg begynte å lekke midt i svangerskapet :p
Smørte dem bare inn med fet, parfymefri lotion og heldigvis bedret de seg etter kort tid. Verdt et forsøk ;)

Tenker også at å smøre må være veien å gå :)

Ja de klør noe mer nå.... Smøre med fet krem... Fyller seg med melk mulig ... Husker ikke fra de andre gangene da:p Også er de blitt mer ømme igjen på nipplene!

Jeg husker seriøst ikke dette fra sist gang... Men har fått noe sinnsyk kløe i niplene mine siden i går!
Er det melkeproduksjonen som er i sving eller hva?

Er i uke 36+4 nå..
Noen som har fått det samme? :P
Tips til hva som hjelper eller? xD
Her har det vært sånn litt til fra. Nesten så man blir litt koko til tider:o

Så bra jeg ikke er alene :P da er det sikkert bare melkeproduksjonen som begynner... Jeg får helt fnatt! Har prøvd med litt purelan nå, men synes ikke det hjelper noe særlig enda hvertfall.. Guuud... Var nettopp i butikken og jeg bare klarte ikke å la være å klø :P så kleint ass! Har fått noen rare blikk, men jeg er godt fornøyd med at det hvertfall ikke klør i rompa xD det er om mulig enda verre!

Så bra jeg ikke er alene [emoji14] da er det sikkert bare melkeproduksjonen som begynner... Jeg får helt fnatt! Har prøvd med litt purelan nå, men synes ikke det hjelper noe særlig enda hvertfall.. Guuud... Var nettopp i butikken og jeg bare klarte ikke å la være å klø [emoji14] så kleint ass! Har fått noen rare blikk, men jeg er godt fornøyd med at det hvertfall ikke klør i rompa xD det er om mulig enda verre!
Haha! Analkløe ♥ :D Nei, enig, da passer det seg bedre å klø på puppen!

Det har jeg også! Smører med eurax når det blir for ille, kan jo klø meg til blods om natta vist ikke.. Ellers fet krem innimellom. Har ikke sett noe lekkasje av melk, men kun pittelitt gulhvitt belegg... Kanskje dette er melk? Jeg aner ikke

Det har jeg også! Smører med eurax når det blir for ille, kan jo klø meg til blods om natta vist ikke.. Ellers fet krem innimellom. Har ikke sett noe lekkasje av melk, men kun pittelitt gulhvitt belegg... Kanskje dette er melk? Jeg aner ikke
Høres helt likt ut som hos meg :P ikke noe melkelekkasje eller noen ting.. Bare sånne prikker/belegg :S spurte jordmor jeg da, for ble redd for at jeg kanskje fikk sopp! Men det er bare melk :P synes det klør like fælt med den kremen også jeg da :( men.. Det går vel over håper jeg :D

Back
Topp