kløe i huden

nettemor

Forumet er livet
jeg lurer på om det vanlig å klø veldig når man er gravid, jeg klør helt forferdelig på føttene, og litt ved knærne, og på armene mine[:@]

jeg sa det til legen min, og da sa ho at det kanskje kunne være no med leveren min[&:]og da blir jeg jo litt redd da, for ho ville ikke ta blodprøver det kunne ho gjøre neste gang sa hu... og ho sa det var strengt forbudt å smøre seg med eurax[:@] så det har jeg ikke gjort da, men det klør noen ganger så ille at jeg begynner å blø...

jeg har aldri hatt no problemer med nyrer eller lever før da[8|]

Klør noe veldig i perioder jeg og...Fikk beskjed om at det var såkalt svangerskapskløe[;)]

jeg oxo klør mye...på magen, hoftene og puppene.
har hvert sånn hele svangerskapet, og klør til jeg blør...
har skorper over halve rumpa pga kløe...ikke akurat lekkert[;)][:D]

nei det er irritabelt å klø så jæ...... men men, hvordan kunne legen si til meg at det kunne være leveren min da, uten å ta prøver en gang, for det kunne vente til neste gang[:@]

det var rart.....karnskje jeg skal nevne det for legen min jeg oxo siden jeg er så plaget....
men trodde det var helt normalt jeg, hadde det hvert leveren så er det jo rart om det ikke er flere symptomer da??[&:]

Får man opphopning av avfallsstoffer i leveren kan det forusake hudkløe. Ofte vil man se en svak gulfarge i huden også. Dumt av legen din å si noe sånt uten å utrede deg mer eller berolige deg. Men helt sikkert ikke farlig i og med at hun ikke gjorde noe. Prøv å smøre deg med en fet hudkrem med aloe vera. Ellers så kan du kjøpe hvitvask på apoteket. Helt ufarlig men klissete! Lykke til...

Jeg klør noe sinnsykt på magen å brystene!! Det er til å bli gal av!! Prøver å smøre med alt mulig, men det er ingenting som hjelper[:@]

Er det ikke normalt med kløe da?? Ja...svangerskapskløe som nevnt over her...

jeg har slitt med kløe før og under svangerskapet . jeg er avhengig av kløestillende krem; dvs. krem som gjør at det iser/varmer istedet(jeg bruker gold bond anti itch,men den får jeg fra usa,står ingen advarsler mot å bruke under graviditet) - hvorfor ikke prøve icegel??spør legen om du kan bruke det; brukes mye for å stilne muskelsmerter, men den bør stilne kløe og iom.at den iser på huden...??

tusen takk for råd alle sammen[:)]
jeg skal prøve litt forskjellig kremer tenker jeg, for det er sååå irriterende å klø sånn[:@]

Back
Topp