Kløe der nede

caracara

Forumet er livet
Hoy! Når jeg går i dusjen eller går i bare trusa så merker jeg at det kløøør sånn der nede. Cirka mellom ytre kjønnslepper og de indre, altså ikke i skjeden. Hva kan det komme av? Føler jeg ofte er fuktig i trusa og, men ikke av ren utflod heller altså... :rolleyes:

Kan jo være sopp. Det klør gjerne utenpå. Derfor er det viktig å også smøre seg med kremen (ikke bare stikkpille) rundt hele, også i stumpen. ;)

Kan jo være sopp. Det klør gjerne utenpå. Derfor er det viktig å også smøre seg med kremen (ikke bare stikkpille) rundt hele, også i stumpen. ;)
I rumpa også? Hvor har du hørt det?
Har jeg ikke lært på apoteket jeg har vært i praksis i et halvt år, så greit å vite isåfall :D

Kjøp Canesten stikkpille og krem, og se om kløen blir bedre innen kort tid.
Bomullstruser er lurt. Det puster.

Har jeg ikke lært på apoteket jeg har vært i praksis i et halvt år, så greit å vite isåfall :D
Lurer på om det står i pakningsvedlegget på Pevaryl. Har lest det på et legemiddel i alle fall. Soppsporene vandrer jo litt lett... ;)

Gyn sa til meg at det er veldig viktig å smøre i stumpen og at tilbakefall ofte skyldes utilstrekkelig smøring bakover.

Vask truser uten skyllemiddel, kokvask de. Ikke bruk truseinnlegg annet enn når du må.
Ligg uten truser om natta. Og kan være lurt å tenke på hvilket do-papir du bruker.
Hvis det er sopp kan det være lurt at mannen også behandles, selv om han ikke har symptomer.

Lurer på om det står i pakningsvedlegget på Pevaryl. Har lest det på et legemiddel i alle fall. Soppsporene vandrer jo litt lett... ;)
Ok. Takk for tips :)

Står hverken i vedlegget til Pevaryl eller Canesten, men kan sikkert være lurt om man er plaget i skjeden og kanskje ikke kjønnsleppene?

Back
Topp