Klø seg ihjel

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Den siste uka klør jeg såå sykt på magen, på innsiden av låra og litt bak ved knerne. Er det huden som strekker seg eller hva?
Smører meg godt med olje og drikker mye vann men det er helt forferdelig til tider :smiley-angry017 :hilarious:
 
Samme her! Ikke tenkt over at det var preggers-relatert, men kanskje det er det.
På magen og bak knærne er det verst, men er tørr ellers og.
 
Samme her! Ikke tenkt over at det var preggers-relatert, men kanskje det er det.
På magen og bak knærne er det verst, men er tørr ellers og.
Ja, og faktisk litt på rumpeballene :laughing001
 

Jeg klør også litt enkelte dager. Mest høyre hæl, nakke, bein…. Egentlig de stedene jeg er mest utsatt for å ha noe som kommer borti (løse bukser, teppe, hår. Blir litt sprø, og neste dag er det plutselig ingenting.
 
Den siste uka klør jeg såå sykt på magen, på innsiden av låra og litt bak ved knerne. Er det huden som strekker seg eller hva?
Smører meg godt med olje og drikker mye vann men det er helt forferdelig til tider :smiley-angry017 :hilarious:
Svangerskapskløe er ganske vanlig og har nok mest med hormoner å gjer. Fleire må ty til antihistaminer. Anbefaler deg å ta ein tur til legen om det er intenst ❤️
 
Her er det utsiden av lårene, på puppene og rumpeballene :hilarious: kjekt at 2/3 av stedene ikke kan kløs offentlig :bag:
 
Åååh svangerskapskløe :(((( det hadde jeg helt sykt i første svangerskap men heldigvis ikke dette! Du må ta blodprøve hps legen for å sikre at det ikke er sånn galle etellerannet, men hvis det bare er «ufarlig» kløe så anbefaler jeg sinkliniment, kalde dusjer, en krem fra apoteket som heter eurax brukte jeg litt sist, ellers så har de gode (men ganske kjipe da) dusjsåper og sånn på som er for veldig sensitiv og kløende hud, feks eksem å sånn!

Håper det roer seg, but I know its torture :arghh:
 
Åååh svangerskapskløe :(((( det hadde jeg helt sykt i første svangerskap men heldigvis ikke dette! Du må ta blodprøve hps legen for å sikre at det ikke er sånn galle etellerannet, men hvis det bare er «ufarlig» kløe så anbefaler jeg sinkliniment, kalde dusjer, en krem fra apoteket som heter eurax brukte jeg litt sist, ellers så har de gode (men ganske kjipe da) dusjsåper og sånn på som er for veldig sensitiv og kløende hud, feks eksem å sånn!

Håper det roer seg, but I know its torture :arghh:
Tusen takk for tips! Skal få tatt meg en blodprøve jeg så jeg får sjekket :-)
 
Åååh svangerskapskløe :(((( det hadde jeg helt sykt i første svangerskap men heldigvis ikke dette! Du må ta blodprøve hps legen for å sikre at det ikke er sånn galle etellerannet, men hvis det bare er «ufarlig» kløe så anbefaler jeg sinkliniment, kalde dusjer, en krem fra apoteket som heter eurax brukte jeg litt sist, ellers så har de gode (men ganske kjipe da) dusjsåper og sånn på som er for veldig sensitiv og kløende hud, feks eksem å sånn!

Håper det roer seg, but I know its torture :arghh:
Jeg skal også høre om jeg kan ta en sånn blodprøve. Må ta noen andre uansett.
 
Tusen takk for tips! Skal få tatt meg en blodprøve jeg så jeg får sjekket :)
Fikk du tatt blodprøve? Min kløe stoppet en stund, men så kom den tilbake og jeg tok derfor blodprøve i dag. Litt nervøs for resultatet så håper det kan være litt normalt også? Evt at det har noe med høsten å gjøre for har hatt det sånn i perioder på høsttid uten å være gravid også.
 
Fikk du tatt blodprøve? Min kløe stoppet en stund, men så kom den tilbake og jeg tok derfor blodprøve i dag. Litt nervøs for resultatet så håper det kan være litt normalt også? Evt at det har noe med høsten å gjøre for har hatt det sånn i perioder på høsttid uten å være gravid også.
Kom meg aldri så langt for det roet seg litt her, hvertfall litt bedre enn det som var. Tenkte og ta det opp på neste jm kontroll. Krysser fingrene for at prøven din er bra :Heartpink
 
Kom meg aldri så langt for det roet seg litt her, hvertfall litt bedre enn det som var. Tenkte og ta det opp på neste jm kontroll. Krysser fingrene for at prøven din er bra :Heartpink
Fikk svar for en time siden, alt var bra nå :Heartred skulle ta kontakt igjen om det ble veldig plagsomt. Tror det skal gå fint nå som jeg ikke er like bekymret, man klør jo gjerne enda mer når man tenker på det.
 
Back
Topp