Kløøør!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Jeg klør som en gud på puppene om dagen. Spesielt på høyre og rett i kan av der det mørke begynner.. Holder på å bli sprø.. Klør meg jaggu enten jeg er alene eller i offentligheten jeg altså :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh samme her :smiley-angry016....
Bare at jeg klør som pokker på magen:smiley-angry002.
Huff :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Leste er sted at når man som gravid klør mye på disse stedene (bryst og mage), så er det fordi huden strekkes.. Det sto i den forbindelse at det var veldig lurt å smøre godt med fuktighetskrem spesielt i disse områdene for å holde huden fuktig og elastisk.. Det sto også at å smøre når det klødde, kunne virke hemmende på strekkmerker :-) kjekt å vite!

å jeg klør også...blir helt gal til tider..klør på hele kroppen, til og med i hodebunnen;( Dritt om jeg kan si det..smører meg med oljer og fete kremer for man kan jo være ekstra tør nå på vinteren alikevell..men det hjelper lite asså:(

Klør her å! Aaarg! Trodde ikke puppene kunne strekkes mer enn de gjorde sist men :P

Hva er bio oil tru?:)

Smører hele kroppen med olje, men har begynt å klø i hender og under føtter. Litt frustrerende med at jeg må bruke foten til å klø under foten siden jeg har en stor mage som hindrer tilgang :P og selvfølgelig jo mer en klør, jo mer klør det!

Last edited:
Haha deg skjønte jeg. Men hvordan type? Til graviditet? Mot strekkmerker?
:) ;p

Det er en olje som skal øke elastisiteten i huden , og kan bidra til å redusere strekkmerker under graviditet.
Det sies at strekkmerker er hormonellt og genetisk , men jeg smører fordet.
Skader ikke å gi det en sjanse + at jeg synes det gir meg litt velvære og reduserer kløingen.
Bio oil er kommet inn i sortimentet på meny nå faktisk:)

Selv sverger jeg til weleda sine oljer- de er dyre, men de holder så lenge på fuktigheten.
Jeg bruker både weleda strekkmerke forebyggende olje på magen, og weleda fødsels forberedende olje " der nede".
Har ikke dukket opp strekkmerker enda, men har hørt at det er mest vanlig at de evt dukker opp siste ukene eller under fødsel. Så får bare fortsette smøringen:)

Jeg klødde veldig med min første, og tok noen blodprøver og fikk påvist svangerskapskløe, klødde meg nesten til blods, og fikk ikke sove pga det.... Nå denne gangen har jeg heldigvis ikke opplevd det enda...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp