Kløøøøøør

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Er det fler enn meg som KLØR? Magen og ryggen klør noe sinnsykt, hele dagen! Nå har det begynt på brystet også!

Er litt nervøs for den "alvorlige svangerskapskløen" men da sier de at det klør under føtter og inni hendene..

Noen som har noe erfaring ?? Jeg blir gal

Lykkelig gravid ❤️

Jeg fikk det sist. Fikk allergitabletter som ikke hjalp noe.
Der som derimot hjalp var å smøre seg med babyolje før man gikk ut av dusjen :) Altså litt olje på våt hud så tørk med handkle :) God bedring

Jeg fikk det sist. Fikk allergitabletter som ikke hjalp noe.
Der som derimot hjalp var å smøre seg med babyolje før man gikk ut av dusjen :) Altså litt olje på våt hud så tørk med handkle :) God bedring

Okei , takk ❤️ du tror ikke det kan være farlig ?

Lykkelig gravid ❤️

Klør jeg også, holder på å bli sprø :p men så lenge det ikke er i hender og under føtterne er det vel ikke farlig, bare veldig ubehagelig :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Klør jeg også, holder på å bli sprø :p men så lenge det ikke er i hender og under føtterne er det vel ikke farlig, bare veldig ubehagelig :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Prøv olje etter å ha dusjet du og. Det var gull for meg sist.

Jeg tror at det er huden som strekker seg og dermed blir tørrere som gjør at det klør så forferdelig på mage og rygg, men er du bekymret så snakk med lege ja. Smør deg inn med olje :) Jeg bruker allerede olje forebyggende mot strekkmerker, og kjenner at kløen gir seg veldig når den er kommet på huden.

Back
Topp