Klærne til hjemreise

eles

Blir kjent med forumet
Hva slags klærne burde man ta på lille når man skal reise hjem? Det er snak om temperaturen varierer fra 0 til ca 7 grader. Vurderer å ha bilstolpose til dette... o_O
 
Vi har bestemorstrikket hentesett i ull og hjemmesydd bilstolteppe. :)
 
Vi har fått hentesett, men det er altfor svært til å bruke på hjemreise dessverre. :/

Så her blir det bomull under lillelam-dressen også evt et teppe til bilstolen :)
 
Jeg synes det er så vanskelig med påkledning til lille, spesielt den 1.mnd - han er så litten og været varierer fra dag til dag.
Blir det nok om har han bomull body + stromper + ullbukse + ulljakke + ulllue? :rolleyes:
 
Jeg synes det er så vanskelig med påkledning til lille, spesielt den 1.mnd - han er så litten og været varierer fra dag til dag.
Blir det nok om har han bomull body + stromper + ullbukse + ulljakke + ulllue? :rolleyes:
Vil tro at dette er nok hvis du i tillegg har et teppe du kan hive over ham :) Bilen har også varme. Men nå vet jeg ikke hvor i landet du bor. Vi tenker det samme som deg, men bor på vestlandet. Så her er det sikkert ikke mye kaldere enn 8-10 grader.
 
Her dro hun hjem i ullbody, strømpebukse, tynn ullue og hjemmestrikket bukse/jakke/sokker/votter/lue (2 luer ja) og ullteppe over. Snø og vind den dagen hun ble født, temperatur rundt 0-graderen.
 
Vi dro hjem i ullbody og vanlig sparkebukse, og ulllue! Rett oppi voksiposen, som måtte være litt åpen:) var ganske varmt når vi dro fra sykehuset, og vi trillet i vognen hele veien xsmile9 viktig å ikke kle på de for mye!
 
Heldress, kortermet body under, sokker og lue. Ullpledd over [emoji4]
 
Ser du har fått mange gode tips her :) Jeg fødte i april i fjor, og vi brukte bilstolpose med dun hjem fra sykehuset :) Det var såpass kaldt her at vi måtte det :)
 
Ser du har fått mange gode tips her :) Jeg fødte i april i fjor, og vi brukte bilstolpose med dun hjem fra sykehuset :) Det var såpass kaldt her at vi måtte det :)
Ja, det hår jeg fått mange tips - jeg setter pris på det :thumright vi er hjemme nå, så er det alt i orden :love017
 
Back
Topp