Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: merete_80
Tørketrommel [8D]
ORIGINAL: Labambie
Når klær (også håndklær) begynner bli 2-3 år gamle blir de stive uansett med mindre man bruker tørketrommel.
Vi bruker nå comfort silk (den rosa) og føler virkelig at klærne er myke og gode. Virker nesten som om den er balsam for klærne. Og det lukter ikke horehus slik det gjør av mange av disse tøymyknerene. Den dårligste jeg har prøvd tror jeg er Neutral sin. Følte som om klærne var papplater.
ORIGINAL: Toggolino
ORIGINAL: Labambie
Når klær (også håndklær) begynner bli 2-3 år gamle blir de stive uansett med mindre man bruker tørketrommel.
Vi bruker nå comfort silk (den rosa) og føler virkelig at klærne er myke og gode. Virker nesten som om den er balsam for klærne. Og det lukter ikke horehus slik det gjør av mange av disse tøymyknerene. Den dårligste jeg har prøvd tror jeg er Neutral sin. Følte som om klærne var papplater.
HAHAHAHHA!!![:D][:D]
ORIGINAL: Wayne`s Wife XL
Vi bruker Comfort sensitive.Den lukter HIMMELSK (og ikke urin som f.eks Sommerfrisk gjør..) ikke er den så sterk i lukt heller. Klærne blir kjempemyke
ORIGINAL: Wayne`s Wife XL
Vi bruker Comfort sensitive.Den lukter HIMMELSK (og ikke urin som f.eks Sommerfrisk gjør..) ikke er den så sterk i lukt heller. Klærne blir kjempemyke
">
ORIGINAL: Søte frøken
ORIGINAL: Qualitas
ORIGINAL: Søte frøken
Ny vaskemaskin kanskje[:-]
den er relativ ny[:-]
Ja da kan det sikkert være noe som er galt med den. Hvis den er ny. Var det slikt med den gamle?