Klærne blir jo bare stive!

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Har enda ikke funnet en tøymykner som fungerer[&:] Klærne blir jo stive uansett virker det som...

hvilket skyllemiddel er det som funker da??

Nøytral.. Sjelden og aldri stive klær [:)]

Tørketrommel [8D]

ORIGINAL: *Musti*

men den lukter jo ikke noe godt![8D]

Jeg bruker Comfort sommerfrisk. Har heldigvis ikke barn med sensitiv hud, for jeg har ikke så god erfaring med andre tøymyknere gitt..

Ellers er jo tørketrommelen safe bet da! [;)][:D]

Når klær (også håndklær) begynner bli 2-3 år gamle blir de stive uansett med mindre man bruker tørketrommel.

Vi bruker nå comfort silk (den rosa) og føler virkelig at klærne er myke og gode. Virker nesten som om den er balsam for klærne. Og det lukter ikke horehus slik det gjør av mange av disse tøymyknerene. Den dårligste jeg har prøvd tror jeg er Neutral sin. Følte som om klærne var papplater.

ORIGINAL: Labambie

Når klær (også håndklær) begynner bli 2-3 år gamle blir de stive uansett med mindre man bruker tørketrommel.

Vi bruker nå comfort silk (den rosa) og føler virkelig at klærne er myke og gode. Virker nesten som om den er balsam for klærne. Og det lukter ikke horehus slik det gjør av mange av disse tøymyknerene. Den dårligste jeg har prøvd tror jeg er Neutral sin. Følte som om klærne var papplater.

HAHAHAHHA!!![:D][:D]

ORIGINAL: merete_80

Tørketrommel [8D]

det har vi ikke

vi bruker comfort og syns det lukter godt...bruker den blå

ORIGINAL: Toggolino

ORIGINAL: Labambie

HAHAHAHHA!!![:D][:D]

98% av de fra Softlan lukter horehus [8D]

ORIGINAL: heart86

comfort luxurious silk softness

har prøvd den og det ble ikke noe bedre..

Dette gjelder ikke bare gamle klær men også nye[:o]

ORIGINAL: Qualitas

ORIGINAL: *Musti*

men den lukter jo ikke noe godt![8D]

Liker ikke at det det lukter skyllemiddel av ungene lenge før man ser dem [8D]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Vi bruker Comfort sensitive.Den lukter HIMMELSK (og ikke urin som f.eks Sommerfrisk gjør..) ikke er den så sterk i lukt heller. Klærne blir kjempemyke

Samme her. Brukt den i over 4 år nå, og fikk panikk da jeg trodde den ikke lagdes lengre..hehe[:D]

tøymykner er svært forurensende å burde ikke brukes

ORIGINAL: Søte frøken

Ny vaskemaskin kanskje[:-]

den er relativ ny[:-]

ORIGINAL: oggi sin

tøymykner er svært forurensende å burde ikke brukes

????

ifølge hs så var det vist det.. pluss at en del unger kunne reagere på det

Vi bruker Comfort sensitive.Den lukter HIMMELSK (og ikke urin som f.eks Sommerfrisk gjør..) ikke er den så sterk i lukt heller. Klærne blir kjempemyke

Samme her[:)]

">

ORIGINAL: Qualitas

Ny vaskemaskin kanskje[:-]

den er relativ ny[:-]

Ja da kan det sikkert være noe som er galt med den. Hvis den er ny. Var det slikt med den gamle?

kan ikke sammenlignes da den gamle var et gammelt skrap fra oldtiden[8D] og jeg husker faktisk ikke hvordan den var

Softlan sensitiv! Veldig fornøyd med den :-)

Back
Topp