klær??

baby i magen2

Gift med forumet
veit at dette har vært oppe før, men hvor mye klær har dere i str 50????

jeg har bare noe få body i str 50. hvis jeg trenger mere så da kjøper jeg da

Jeg har et par sparkebukser og noen bodyer, det er vel det.... Finnes ikke så mye klær i 50 lenger synes jeg, så har kjøpt mest 56[:)]

En sparkebukse som min mor kjøpte til Emil. Den er gul, så kan bruke den igjen.
Det hadde vært kjempegreit for rakk å bruke den 1 gang på Emil. Han var 53 cm da han ble født.

Har nesten ingenting. Har to bodyer, to kosebukser, en strømpebukse og en drakt. Tørr ikke å kjøpe inn så mye i tilfelle han er stor ved fødsel, da blir det heller shopping etter på :) Synes allikevel det er greit å ha litt på lur om han er liten så han har noe å ha på seg de første dagene som han ikke drukner i :)

oki, takk.. har ikkje så mye eg heller, men føler eg bør ha litt siden de sa på ul at det blei ei lita jente..

Jeg har heller ingenting i str 50. De vokser så fort at det blir sikkert ikke brukt noe særlig likevel. Hvis det viser seg at ho er lita, så er det jo bare å kjøpe noe da.

jeg har kjøpt 6-7 bodyer, 3 sett og noen pysjamaser. hadde egentlig ikke kjøpt noe, men fikk vite på sist ultralyd at jeg får ei lita jente. så da er det joo greit å ha litt som passer..[:)]

Jeg har endel, etter kommende storebror. Han var 51 cm lang og brukte de minst 3-4 uker. Str varierer veldig også[;)]. Så jeg er glad jeg har endel[;)].

Kommer til å ha en del av det,siden Thea var 48 lang og brukte 50 i hvertfall en mnd.. [:)]

har ikke kjøpt noe selv, men har arvet fine klær i strl 50 som vi kanskje får bruke for de første ukene..storesøster var 52 cm.

Jeg har en body, en bukse og 2 pysjamaser tror jeg. Og jeg har også fått beskjed om at vi får ei lita jente, men aner jo ikke hvor lang hun kommer til å bli. Får håpe hun vokser fort slik at vi ikke trenger å kjøpe så mye i str 50.

Jeg tror faktisk ikke jeg har noe i str 50, det minste jeg har kjøpt denne gang er 56, og det er kun et par ting. Kjøpte ikke str 50 sist gang heller, men så fikk jeg en gutt på 4770 sist og han var 54 lang, så satser ikke på at jeg får noen liten baby denne gang heller......

Vi har utrolig mye klær i str. 50 etter første snuppa men hun ble født for tidlig å hadde i tilegg melkeallergi (som vi ikke fant ut med en gang) så la lite på seg i starten så hun brukte str. 50 til hun var litt over 3 mnd...

Ingenting.

Går fint å brette opp armer og stappe buksebeina ned i sokkene til man evt. får kjøpt noe i 50 hvis ungen er så liten at h*n vil bruke det en stund. Det vet man jo ikke før barnet er født, så jeg har valgt å vente med alle tre. Knøtta brukte 50 en stund, men hentesettene var i 56. Dro bare ut og kjøpte litt 50 rett etter hun var født. [:)]

Har ikke så mye. Noen bodyer og en dress (jakke og bukse). Ellers har vi litt i 56 og 62. Kan vel telle på ti fingre hvor mye klær vi har. Veldig lite med andre ord.[:D] Men en av mine kjære storesøstre har finni ut at ho skal sende et lass ned hit, så da kommer det nok masse gutte-babytøy i posten snart.[8D] Hentesettet er hjemmestrikket og i str. 50 eller 56.[:)]

Jeg har ganske mye - har hatt to små babyer, førstemann "druknet" i str 56[:D]

ORIGINAL: baby i magen2

veit at dette har vært oppe før, men hvor mye klær har dere i str 50????
@

Bittelitt bare. 3 bukser og 5-6 bodyer mener jeg å huske:) Og en 6-7 pysjer.

har en liten haug :) brukte det en god stund sist..snuppa var 50 cm..den gangen måtte jeg på butikken med en gang etter at vi kom hjem for å handle inn diverse klær og utstyr som jeg hadde glemt..det vil jeg virkelig slippe denne gangen.orker ikke å fly på butikken de første dagene..tok jo evigheter å handle..alle skulle snakke med en.. :)

Min mor klør i fingrene etter å shoppe til babyen skulle vi mangle noe, så jeg regner med at hun ikke lar seg be to ganger dersom det skulle komme et behov for det.

Ellers har jeg 2 sparkebukser med fot, 4-6 bodyer, en dress, et bukse jakke sett og noen bomullsluer i str 50 så vidt jeg husker. Så har jeg litt i størrelse 56 også. Sett bort i fra luene er resten ting som jeg har fått.

Back
Topp