Klær

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Aprilspirene 2025
Hva går dere i om dagen???

Jeg føler ikke jeg har NOEN klær som jeg føler meg vel i :laughing002 Med unntak av en strikket kjole-ting...
Super trivielt, jeg vet. Men ja :)
Hva klær bruker dere som dere føler dere vel i, og hvor har dere kjøpt???

Jeg handler i vanlige butikker, og går gjerne opp i størrelse. Eksempelvis bruker jeg en slengbukse i dress-bukse-stoff fra hm i 2-3 str større enn jeg pleier. Overdeler bruker jeg mine vanlige gensere eller cardigans/knytetopper med gravid-singlet under. Har også endel nye gensere i større størrelse enn normalt, for at ikke det skal bli magetopp, men har til nå unngått typiske «gravidklær». Bruker også litt skjorter :)

Når jeg er hjemme har jeg en gravid-chillebukse og mannens tskjorter.

Jeg er nesten bare hjemme for tiden, så det går i slitte gravid-leggings fra forrige graviditet og som jeg arvet fra svigerinne mi. Har kjøpt en gravid-bukse i jeans-stoff som jeg bruker når jeg er ute blant folk og vil se litt mer ordentlig ut. Ellers går det i kjoler med plass til magen :happy:

Bruker ammekjoler, kjoler i ribbet stoff, merinobukser fra Cubus, dressbukse fra madlady, ammetopper fra hm eller tskjorter/gensere til samboer :)

Går mest i ettersittende kjoler/skjørt, som jeg føler meg mest vel i. Noen av mine vanlige gensere funker til, men føler klesskapet er ganske tynt for tida. Har fått en gravidjeans fra en venninne som er grei avveksling og har kjøpt en gravidbukse fra mamalicious som går over magen med rette bein, den synes jeg er kul. Hadde veldig manko på overdeler jeg likte så har kjøpt noen gravidbasistopper. Har lett en del på finn etter klær, men kjøpt noe nytt og. Gikk nesten ikke i gravidklær sist svangerskap, mest mine vanlige klær og var mest på hjemmekontor, følte jeg savnet litt å pynte meg og føle meg fresh. Vanlige klær i større størrelser fungerer ikke på min kropp, det ser helt merkelig ut, sikkert siden magen er så stor og resten av kroppen er liten :laughing002

Back
Topp