Klær

Tommelise

Glad i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
MayDay2021
Utmarsj 2024
Hei.
Andre som sliter med å få på seg bukser? Her er det ingenting som passer lenger og trenger tips og triks til hva jeg skal gjøre. Begynner å jobbe neste uke, så hadde vært greit at jeg ikke så ut som en dass :laughing001 er ikke store jenta og får fort mage..
 
Jeg sverger til tøybuksene med knyting i livet fra Vero Moda, de henger ofte på stativ med tekst «2 for 600kr» :hilarious: Kjempemyke, ikke trange, stretchy og holder veldig bra på fargen! Har sikkert 6 stk av de
 
Jeg sverger til tøybuksene med knyting i livet fra Vero Moda, de henger ofte på stativ med tekst «2 for 600kr» :hilarious: Kjempemyke, ikke trange, stretchy og holder veldig bra på fargen! Har sikkert 6 stk av de
Takk for godt tips :)
 
Takk for godt tips :)
Nå fant jeg de på nett, disse her:
 
Jeg sliter også da jeg ofte kler meg ganske kroppsnært, men det GÅR jo ikke nå. :hilarious: Vide bukser her = er du gravid igjen?
 
Sist graviditet kjøpte meg mange jumpsuits fra Other Stories og Monki :). Kjøpte aldri bukser.
 
Jeg sliter også da jeg ofte kler meg ganske kroppsnært, men det GÅR jo ikke nå. :hilarious: Vide bukser her = er du gravid igjen?
Si ifra når du har løst den. For den løsningen trenger jeg også. Magen syns med mannens t -skjorter :oops:
 
Jeg sverger til tøybuksene med knyting i livet fra Vero Moda, de henger ofte på stativ med tekst «2 for 600kr» :hilarious: Kjempemyke, ikke trange, stretchy og holder veldig bra på fargen! Har sikkert 6 stk av de
Har også ett par av disse som ble innkjøpt ved forrige svangerskap. Brukt de like mye etterpå!
 
Forrige svangerskap kjøpte jeg inn to jumpsuiter som jeg gikk maaaasse i, skikkelig myke og gode.

Husker ikke hvor jeg kjøpte de, men skal sjekke:happy:
 
Noen som har tips til gode og stretchy kjoler? Gjerne med ribb! Kjøpte noen gode på Cubus i forrige svangerskap, men finner de ikke nå.
 
Noen som har tips til gode og stretchy kjoler? Gjerne med ribb! Kjøpte noen gode på Cubus i forrige svangerskap, men finner de ikke nå.
Kjøpte nettopp en kjempegod kjole med ribb fra object. Var på salg i fysisk butikk.


Dessverre finns deb bare i sort, men var så digg at jeg kjøpte to :laughing002
 
  • Liker
Reactions: Lte
Back
Topp