Klær

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei jeg har kjøpt ferdig alt av utstyr men mangler klær . Tenkte jeg må kjøpe litt i forskjellige str.
Hva har dere kjøpt av klær så langt ? :)

Ingen klær, venter til det kommer litt varmere klær i butikkene. Jeg tenker å kjøpe en del ullklær til starten. Og kle lag på lag. Har et januarbarn fra før, og har en del ullklær fra da=)

Jeg har kjøpt 1 sett med ullundertøy til han. Ellers har vi mye arv! Må gå gjennom og se hva som er der! Kommer til å la storebror kjøpe et sett med klær som han kan ha på dems første møte :Heartblue:Heartblue

Jeg handlet en del ullundertøy på salg før den nye kolleksjonen kom og så har vi masse etter 5 åringen. Har noe i str 44, en del i 50 og mest i str 56 og 62. Mange grupper på fb der det selges babyklær i pakker om man spør etter det, er jo nesten ikke brukt i disse størrelsene, så man kan finne mye fint til en billig penge:)

Ikke kjøpt noen klær enda, har en del baby klær jeg må se gjennom i boden før jeg kjøper. :happy:

Kommer ikke til å kjøpe så mye. Har endel fra før, men erfarte også sist at man får enormt mye i barselgaver.

Sniker. Jeg har fått så utrolig mye gratis fra venner (og hans venner) så har nesten ikke kjøpt klær. Det jeg har kjøpt to sett med dress, lue, tøfler osv fra LilleLam i tillegg til litt ekstra fine plagg jeg liker :) Har kjøpt litt i nyfødt str, men mest som er litt større. Har fått klær i mange forskjellige str helt opp til 2 år. Alt av utstyr har vi kjøpt nytt :)

Back
Topp