Klær

Poojenta

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Aprilspirene 2024❤️
Jeg skal tilbake på jobb til onsdag. Jeg skulle på en liten shopping runde før det, men nå går jeg hjemme med en forkjøla gutt...
Problemet er: magen er stram og det trykker. I klesskapet er nå fullt av klær det er ubehagelig å gå med.
Er det noens som har noen tips til klær som er praktiske og gode å gå i når magen sprenges, men man vil enda skjule graviditeten litt til?

Har samme problem med klær jeg og. Eneste jeg orker å gå med er ei urgammel altfor stor joggebukse og vid genser/t-skjorte eller strømpebukser med dårlig strikk i livet og trukket godt ned på hoftene. Har lange singleter og vide gensere over strømpebuksa. Tror det skjuler litt. Ellers har jeg lagt meg til å holde hendene foran magen for å skjule, men jeg vet ikke om det kanskje heller gjør vondt værer:hilarious:

Jeg har brukt hårstrikk der hvor knappen er for å utvide buksa litt. Og lang genser/t-skjorte over. Men har funnet ut at det beste er skjørt med behagelige løse overdeler eller kjoler som ikke er så stramme :)

Jeg kjøpte meg et par gravidbukser på HM forje uke. Er så oppblåst at alt annet er rett og slett vondt å gå med. Fornøyd med buksene, men kunne sikkert tatt en str mindre. Tror buksene er litt store i str.
Tenker etterhvert å kjøpe noen strikkakjoler som jeg kan ha strømpebukse under. Ellers er joggebuksa en favoritt når jeg kun går hjemme:p

Jeg har brukt hårstrikk der hvor knappen er for å utvide buksa litt. Og lang genser/t-skjorte over. Men har funnet ut at det beste er skjørt med behagelige løse overdeler eller kjoler som ikke er så stramme :)

Prøvde strikktrikset jeg og, men klarer fortsatt ikke dongeribukser mine lenger enn rund 60 min. Og kan glemme å sitte i de:hilarious:

Jeg kjøpte meg ei helt vanlig bukse med mye stretch på Floyd. ELSKER buksene deres. Kjøpte den 2 nummer for stor (de skal egentlig sitte stramt fordi de går ut i vask), men denne er altså sååå behagelig. Kan sikkert bruke den til uke 25 hvertfall :happy:

Takk for tips. Jeg bruker ekstremt lite bukser eier to dongeribukser og en linbukse (paperbag, den skjuler hvertfall ingenting). Selvfølgelig har jeg turbukser og joggebukser, men det er ikke helt meg å gå med det på jobb..

Det får bli noen lange gensere og topper over strømper/tights. :happy:

Om du har god råd så kan du kjøpe bukser som er større i str eller eventuelt kjøpe mamma bukser og heller ha vide topper på deg. Du vet, sånn som vi med muffens mage bruker for å skjule valkene ;)
Rysjer i sidene og topper med "drapering" over magen. Jeg har ikke noe anelse om hva det heter på mote språket :hilarious:

Jeg synes det er veldig vanskelig! Er bare 8+6, men veldig oppblåst og kvalm, så magen er så øm og vond. Vanlig bukser kan jeg bare pakke bort. Om jeg får de igjen, klarer jeg ikke å sitte. Ser jo enda større ut i kjoler, men en del kjoler er veldig behagelige og brukes privat. Nå skal det legges til at det er ikke mye til spennende liv jeg lever om dagen da jeg er ekstremt kvalm, trøtt, svimmel, og har null energi. Klarer såvidt å gå i butikken... Jeg kjøpte meg min første gravidbukse og tenker å gå med den og store skjorter til på jobb. De buksene var sykt deilige

Høres veldig kjent ut ! :happy:jeg er uke 9+ 4 og alt er trang og ubehagelig:D. Jeg har kjøpt meg masse nye klær fordi alle klærne mine er str 32 eller XS og nå bruker jeg gravide bukser fra H&M og kjoler.;)

Last edited:
Jeg hadde litt energi på torsdag (sjelden for tiden!) og dro og kjøpte meg litt klær. Gikk i hverdagskjoler da! Buksene går på, men er stramme og ubehagelige når magen er oppblåst og vondt...

Jeg går ALDRI i kjoler, så nå får jeg jammen en helt ny stil :hilarious: men kjekt når de bare strekker seg ut ettersom tida går :angelic:

Jeg tenker at om jeg går med gravidbukser må jeg ha lange topper om det ikke skal synes. Jeg pleier aldri å gå i bukser heller, mine kollegaer sier alltid 'jøss, har du bukse på i dag!', så jeg gikk til innkjøp av noen skjørt som ikke er så stramme i livet.

Back
Topp