Klær

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Det mest behagelige om dagen er å gå uten bukse, for da er det overhode ingenting som kan bidra til ubehag over magen:hilarious:
Men det går jo ikke bestandig, spesielt ikke utafor døra :wacky:
Har et par joggebukser som er løset over magen, men det er det! Så må gå til innkjøp av noen fler:shy:

Hva går du i om dagen? Gode tips til behagelige klær?

Jeg trodde det bare var psykisk jeg :p
Men jeg føler også at buksene strammer - og jeg kjenner det strammer på trusene i lysken.. skulle ikke vært mulig så tidlig :D er mye oppblåst og kroppen min vet hva den skal gjøre siden jeg har bært fram et barn før.

Gruer meg til å ta på jobbklærne etter påskeferien for å si det sånn. det blir trangt - og det er MANGE uker til noen skal vite dette.. (vi må gå i uniform)

Jeg trodde det bare var psykisk jeg :p
Men jeg føler også at buksene strammer - og jeg kjenner det strammer på trusene i lysken.. skulle ikke vært mulig så tidlig :D er mye oppblåst og kroppen min vet hva den skal gjøre siden jeg har bært fram et barn før.

Gruer meg til å ta på jobbklærne etter påskeferien for å si det sånn. det blir trangt - og det er MANGE uker til noen skal vite dette.. (vi må gå i uniform)

Har merka det ved alle gravditeter, blir en del oppblåst i løpet av dagen, men ubehaget over magen er der nonstop :wacky:
Ja, må selv gå i uniform, noe som har vært ubehagelig! Så glad jeg slipper det i 2 uker til:shy:
Hva jobber du som? Ubehagelig uniform?:inpain:

Funnet frem gravidbuksene. Til de som ikke
har : kjøp nå! Er kjempe komfortabel og alt som minner om trykk på magen er jo bare ubehagelig. Er både oppblåst og sensitiv, så er eneste som hjelper om en ikke vil gå med åpen knapp hele tiden :p

Funnet frem gravidbuksene. Til de som ikke
har : kjøp nå! Er kjempe komfortabel og alt som minner om trykk på magen er jo bare ubehagelig. Er både oppblåst og sensitiv, så er eneste som hjelper om en ikke vil gå med åpen knapp hele tiden :p

Ja kanskje en må undersøke mammaklær allerede:wacky:

Har merka det ved alle gravditeter, blir en del oppblåst i løpet av dagen, men ubehaget over magen er der nonstop :wacky:
Ja, må selv gå i uniform, noe som har vært ubehagelig! Så glad jeg slipper det i 2 uker til:shy:
Hva jobber du som? Ubehagelig uniform?:inpain:

Jobber i varehandelen og buksene er lagd for menn! :(:(:( I utgangspunktet er de for små til meg da jeg ikke akkurat er tynn og slank fra før..

Et tips om buksene er trange og du har en genser som dekker litt over er å ha et hårstrikk i knappehullet legger ved bilde så dere ser hva jeg mener
EC869E67-682B-4030-B22E-BF98EB06368A.jpeg

Jobber i varehandelen og buksene er lagd for menn! :(:(:( I utgangspunktet er de for små til meg da jeg ikke akkurat er tynn og slank fra før..

Håper de ikke blir for ubehagelig å ha på! :(
Heldigvis ikke helt enda!:)

Et tips om buksene er trange og du har en genser som dekker litt over er å ha et hårstrikk i knappehullet legger ved bilde så dere ser hva jeg mener
Vis vedlegget 322782

Den var ikke dum!:D
Men jeans er det bare å glemme enn så lenge, da tror jeg nesten jeg hadde kasta opp:hilarious:

Ja, jeg utsatte til uke 12 sist, angret på at jeg ikke kjøpte før! Mye bedre på magen og da får en jo brukt de en stund også :)

Tror det blir en liten tur på senteret i morra altså!:shy:

Kjoler er desidert det mest behagelige jeg går i! Og har allerede tatt fram gravidebuksen i den minste str jeg har :angelic: evt seamless treningstights.

Kjoler er desidert det mest behagelige jeg går i! Og har allerede tatt fram gravidebuksen i den minste str jeg har :angelic: evt seamless treningstights.

Jaa! Kjoler er nydelig å gå i, bare litt kaldt ute enda:wacky:
Fikk kjøpt meg en super myk og god joggebukse idag! Og en tights som ikke var så stram over magen:shy:

• Liker
Reactions: Mgr
Løse klær:D noen av bh er meget ubehagelig :eek: har gått opp litt ivekt i prøveperioden også da:rolleyes:

Løse klær:D noen av bh er meget ubehagelig :eek: har gått opp litt ivekt i prøveperioden også da:rolleyes:

Tørr nesten ikke ta av bhn, selvom det er det beste som finnes er å gå uten, bortsett fra akkurat nå (ømme pupper):wacky:

Back
Topp