Klær

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Noen som har tips til nettbutikker som selger fine gravidklær i alle str og ikke er for dyre?
Også har jeg tenkt litt på dette med bher, for puppene begynner jo å vokse og de gamle bhene blir for små. Men det er jo litt kjipt å kjøpe bher som passer da, også går det en liten stund også må du ha nye igjen. Så er der noen som har tips til bher som støtter puppene bra, men som dem likevel kan vokse i? :happy:

ASOS skal ha mye fint i maternity-avdelingen.

Ellers er jo myke amme-bher (sånne uten et tykt innlegg) sikkert topp å vokse i:)

ASOS skal ha mye fint i maternity-avdelingen.

Ellers er jo myke amme-bher (sånne uten et tykt innlegg) sikkert topp å vokse i:)

Vet du om det er toll på asos? Ser det er mye fint der ja! :happy:

Zalando har mye kjekt. Og i flere prisklasser.

Takk for tips, har sett mye der, og det er nok der jeg enn så lenge synst det er best utvalg. :joyful:

De har ekstra salg i dag med koden SISTESJANSE. Bare tips. Jeg har bestilt kjoler til julebordet. Er så oppblåst at jeg vurderer å ta på gravid bukser resten av uken.

De har ekstra salg i dag med koden SISTESJANSE. Bare tips. Jeg har bestilt kjoler til julebordet. Er så oppblåst at jeg vurderer å ta på gravid bukser resten av uken.

Takk for tips! :joyful:

Ja, der kommer toll i tillegg dessverre.

Sånn sett er kok andre nettbutikker bedre!

Ja, da handler jeg nok andre plasser, blir nok zalando og hm jeg prøver først. :happy:

Likte godt gravidbuksene og ammetoppene de har på HM. :)

Mamalicious har også mye greit til en grei penge :)

Ammesingelettene fra Lineed var supre her. Synes de var penere enn hm sine, samt litt strammere.

Håper egentlig jeg ikke trenger å kjøpe så mye. Blir spennende å se når vi alle kommer dit st vi vokser ut av klærne:happy:

Sitter å skal bestille nå, også lurer jeg på om jeg bør bestille en str større enn jeg vanligvis bruker? :anyone

Sitter å skal bestille nå, også lurer jeg på om jeg bør bestille en str større enn jeg vanligvis bruker? :anyone

Tok sjangsen å bestillte min egen str, heldigvis gratis frakt og retur på både hm og zalando nå. :joyful:

Noen som har erfaring med bonprix sine mamma klær? Ser dem har mye fint til en fin pris. :joyful:

Noen som har erfaring med bonprix sine mamma klær? Ser dem har mye fint til en fin pris. :joyful:

Sniker:)
Kommenterte dette i en annen tråd her også, men svarer her likevel :hilarious:
Jeg bestiller masse fra bonprix både som gravid og ellers. Elsker den nettbutikken!
Størrelsene er stort sett vanlige. Liker ikke mammabuksene derfra. Hadde et håp om at livet skulle være litt høyere enn på h&m sine, men det er det ikke. Da hjelper det ikke for min del at Størrelsene er større. Magestoffet er helt sinnsykt stort der også. Så jeg kjøper stort sett kun kjoler/topper der :)

Back
Topp