Klær!

BlomsterEjlis

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Junilykke 2020 ♡
Var ute å skulle kjøpe litt klær i går. Bukser er greit. Men overdeler syns jeg er vanskelig. Har bare hm her jeg bor som har mammaklær og syns det var dårlig utvalg. Og blant vanlige klær syns jeg mye er så kort. Noen som har tips til klesbutikker med lange overdeler?
Er hm, Cubus, KappAhl og Lindex som finnes her.

Jeg anbefaler å bestille fra zalando.no. Bestiller alle overdeler og kjoler osv derfra. Så tar jeg bukser fra HM[emoji4]

Jeg anbefaler å bestille fra zalando.no. Bestiller alle overdeler og kjoler osv derfra. Så tar jeg bukser fra HM[emoji4]

Har en tendens til å like ting når jeg ser de men ikke på meg, så nettbutikk er ikke så veldig fristende. Også har jeg litt lyst til å ikke bare kjøpe mammaklær men også klær jeg kan bruke etterpå.

Fant masse fine gravidklær på kjøpe/selge sider til en billig penge, har ingen fysiske butikker som selger det her, så det er ett bra alternativ når det bare skal brukes en kort periode :)

Jeg synes det er lite i Oslo også, jeg. Bare funnet mammaklær på HM. Har foreløpig kjøpt noen ting på nett, og en joggebukse og strømpebukser på HM.

På jobb bruker jeg vanlige kjoler, og foreløpig passer vanlige strømpebukser greit hvis det ikke er holdin.

Kjøpte olabukse med strikk i livet på kappahl. Taklet ikke helt mammabukse over magen i forrige svangerskap. Ålreit at det er under magen :)

Back
Topp