Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lindex har også noe i noen butikker
Jeg bestiller masse på nett, prøver hjemme og sender tilbake det jeg ikke liker eller det som ikke passer. Så får jeg faktura på kun det jeg har beholdt etterpå. Mange synes det er mye styr p sende tilbake, men jeg synes det er mye mer styr å ta seg tid til å gå på senteret, gå fra butikk til butikk, inn og ut av prøverom etc.Mulig jeg får titte litt på nett da ser det ut som. Liker best å prøve, men ser dårlig ut..
Den må jeg sjekke utPå nett er det en side som heter bonprix som har sååå mye fint [emoji7][emoji7] Moren min har bestilt litt derfra, og de er visst ganske store i størrelsen!
På nett er det en side som heter bonprix som har sååå mye fint [emoji7][emoji7] Moren min har bestilt litt derfra, og de er visst ganske store i størrelsen!
Neida, tror nok ikke det. Hun bruker vanligvis 36, og bestilte en kjole i størrelse 36/38, men den var for stor, så måtte bytte den i 32/34.Har nettopp handlet derfra selv. Håper de ikke er for store i størrelsen. [emoji23]
Neida, tror nok ikke det. Hun bruker vanligvis 36, og bestilte en kjole i størrelse 36/38, men den var for stor, så måtte bytte den i 32/34.
Er ikke sikkert alle klærne er slike. Men er jo bedre at de er litt store i størrelsen enn for små, ihvertfall for oss som skal vokse litt [emoji1]