Klær!

smurfix

Elsker forumet
Hvor i alle dager finner man mammaklær? Tråla byen rundt i dag. Trenger sårt gravidjeans. Eneste som hadde var hm men de er så små i str at de ikke passer meg..

Jeg måtte til h&m på nordbysenteret for å få tak i bukser... Helt elendig utvalg i norske butikker... Mulig det er bedre utvalg i de store byene men... Ellers så har jeg bestilt noe på nettet...

Jeg har bestilt fra Hm på nett og funnet to gode bukser der i butikk. Ellers kjøper jeg gensere og slik i andre butikker, med snitt som passer for magen nå. Men jeg må ha bukser i str 40 nå:rolleyes: Så spent på hvordan dette blir, ja. Men kanskje det får gå i kjoler og slik etterhvert.

Mulig jeg får titte litt på nett da ser det ut som. Liker best å prøve, men ser dårlig ut..

På nett er det en side som heter bonprix som har sååå mye fint [emoji7][emoji7] Moren min har bestilt litt derfra, og de er visst ganske store i størrelsen!

Mulig jeg får titte litt på nett da ser det ut som. Liker best å prøve, men ser dårlig ut..
Jeg bestiller masse på nett, prøver hjemme og sender tilbake det jeg ikke liker eller det som ikke passer. Så får jeg faktura på kun det jeg har beholdt etterpå. Mange synes det er mye styr p sende tilbake, men jeg synes det er mye mer styr å ta seg tid til å gå på senteret, gå fra butikk til butikk, inn og ut av prøverom etc.

Jeg har heller ikke funnet noe særlig i butikker. Fant en del på hm bare. Jeg liker ikke bukser, men har kjøpt et par kjoler og tenker kjøpe gravidjoggebukser og noen topper etterhvert.

Er ikke så glad i å kjøpe på nett og måtte sende tilbake og sånt, men må kanskje bare lære meg det!

På nett er det en side som heter bonprix som har sååå mye fint [emoji7][emoji7] Moren min har bestilt litt derfra, og de er visst ganske store i størrelsen!
Den må jeg sjekke ut

Har nettopp handlet derfra selv. Håper de ikke er for store i størrelsen. [emoji23]

Har nettopp handlet derfra selv. Håper de ikke er for store i størrelsen. [emoji23]
Neida, tror nok ikke det. Hun bruker vanligvis 36, og bestilte en kjole i størrelse 36/38, men den var for stor, så måtte bytte den i 32/34.
Er ikke sikkert alle klærne er slike. Men er jo bedre at de er litt store i størrelsen enn for små, ihvertfall for oss som skal vokse litt [emoji1]

Neida, tror nok ikke det. Hun bruker vanligvis 36, og bestilte en kjole i størrelse 36/38, men den var for stor, så måtte bytte den i 32/34.
Er ikke sikkert alle klærne er slike. Men er jo bedre at de er litt store i størrelsen enn for små, ihvertfall for oss som skal vokse litt [emoji1]

Ja. Bedre å ha plass for å vokse. Og om det ikke passer what so ever så er det jo bare å bytte.

Back
Topp