Klær

Januarbaby2017

Glad i forumet
Hvor handler dere babytøy? Gjerne på nett og noe annet enn hm, cubus, name it og andre kjedebutikker :)

Name it og kappahl. Syns de er behagelige, har god passform og holder seg fine i vask. Kjøpte noen plagg på wheat til storesøster nylig da. Har sett litt på polarn o pyret, men de har ikke i storesøsters størrelse. Samme med nøstebarn, men kjøpte litt til lillebror og meg selv der :)

Handler der det er salg [emoji28]!
Alt fra Lindex, HM, Name it til Babyshop og barnas hus

Har fått litt i gave fra la redoute som er veldig mykt og deilig :) Ellers blir det jo fort "standard"merker som joha (ull/bambus), hust and claire osv.. Dette da i tillegg til kjedene du nevner [emoji6]

Edit: ikke brukt la redoute-klærne så lenge ennå, så kan ikke svare ift vaskekvalitet over tid. Men ser lovende ut!

Barnashus og kappahl.

Har handlet veldig lite her også, men handler også stort sett på salg og billige merker. Og kjøpt litt brukt...

Guttelus/jentelus, lillelam, barne og baby, babybanden, clairekids og mange andre som eg ikke kommer på [emoji28]

Lillelam, memini, clairekids, barnas hus og newbie på kappahl. Har kjøpt altfor mye som ikke har blitt brukt. Nå kjøper jeg heller et par dyrere,finere plagg og bruker det oftere heller :)

Bruker dere å handle på salg? Eller kanskje det ikke er så viktig?

Back
Topp