Klær

Mamma456

Andre møte med forumet
Hvor lang tid tok det før du kom deg inn i dine vanlige bukser etter fødsel?
Jeg gikk opp en del i svangerskapet(20 kg) og har kun gått ned 10 kg etter 14 dager... Litt igjen:wtf: men jeg kan aldri se for meg at jeg kommer inn i de gamle buksene mine... For hoftene mine har jo blitt så breie! Er det fler som opplever dette?

Noen forslag til fine bukser man kan bruke etter fødsel? Ingenting ser jo bra ut på en som er kort og har brei hofte... Får rundt i mammabukser og tights fortsatt:sorry:

Jeg kom inn i de gamle buksene mine 2 dager etter fødsel men nå har jeg noen veeeeldig stretchy bukser :)
Jeg bruker nesten bare dr demin bukser, og kan virkelig anbefale de videre, da det føles som å gå med tights :) dessuten er de ganske høye i livet så de holder inn magen litt :)

Er nok i samme båt som deg. 20 kg pluss og 12 kg ned per i dag. Lillegutt er 3 uker. Her må det trenes... Føler også at hoftene mine er blitt mye breiere. Har ingen tips egentlig, men følger denne ;)

Jeg prøvte først mine egne bukser etter 3 1/2 uke, og passet alle bortsett fra 1 ( den ble kastet :p) menjeg la på meg 10-12 kg og er under den vekten jeg hadde før graviditet, men sverget til mammabuksene frem til jeg turte å prøve mine egne :p

Samme dag som fødsel :P kunne bruke mine vanlige jeans frem til jeg fødte. Eneste at knappene ikke gikk igjen :)
La på meg bare 4-5 kg.

Jeg har ikke prøvd jeansene mine enda, da jeg har hatt keisersnitt og ikke tør pga såret. Men blir spennende å teste. Gikk opp 23kg, gikk ned 14 kg de to første ukene. Er på 3 uken nå, og da har det stoppet opp, men går seg nok til etterhvert som jeg blir mer aktiv også:)

Jeg prøvde i går. Mammabuksa er for stor og om jeg går 5 meter i den så ser det ut som om jeg går med en meeeget fylt bleie:o:p Men, kan ikke gå med mine vanlige bukser enda. Selv om jeg får igjen buksa så betyr det absolutt ikke at den passer:p Gikk opp 10kg og har gått ned 6,5kg på denne uken. Joggebukser her i gården:p

Lever i mammabukser og kjoler. Tok en del mnd før jeg kom inn i mine gamle bukser sist. Nå har jeg ks- sår, så orker ikke vanlig bukse heller;)

Jeg kom inn i de gamle buksene mine 2 dager etter fødsel men nå har jeg noen veeeeldig stretchy bukser :)
Jeg bruker nesten bare dr demin bukser, og kan virkelig anbefale de videre, da det føles som å gå med tights :) dessuten er de ganske høye i livet så de holder inn magen litt :)
Er litt lite smart, men må spør. Hva er dr demin bukser? Er det et spesielt merke eller noe?

Selv går jeg bare i yogabukser/joggebukser enda, må ha det komfortabelt siden jeg fortsatt er litt sår. Orker ikke prøve jeans engang. Sist gikk jeg opp 16 kg og var tilbake i mine vanlige bukser etter 2 mnd:) Og jeg gjorde ingenting for å gå ned i vekt, det gikk automatisk;)

Jeg tørr ikke å prøve buksene mine enda pga keisersnitt-såret :P gikk opp 20kg i svangerskapet, har gått ned igjen 14 på 2uker. De resterende 7 kiloene ser ut som har blitt til løshud på magen :/ :P

Back
Topp