Klær

sistemannpåvei

Betatt av forumet
Buksene mine begynner å stramme bra nå. Jeg har ikke gravidmage enda, men det er ubehagelig å gå med jeans og andre bukser som er stramme i livet. Det er for tidlig å bruke mammabukser, jeg tror de blir for vide, men jeg sliter med å finne ut hva skal jeg gå i da :oops: Hjemme er det greit, der slenger jeg på en joggebukse, men på jobb må jeg ha noe mer 'ordentlig'. Ikke pyntet, men greie hverdagsklær. Må jeg bare tåle trange jeans noen uker til eller har dere noen tips? :anyone

Det er jo litt å finne i butikkene nå med litt løsere varienter av bukser :) Jeg gikk mye med en slags capribukse med strikk i livet. Ellers er det noen mammabukser man ikke helt kan se er mammabukser som fungerer. Og hverdagssommerkjoler! Om du er så heldig å bo andre steder enn i Bergen, that is!

Bruker kun kjoler, tunikaer, vie sommer bukser. Ikke noe jeans eller stramme ting

image.jpeg Bruker trange jeans ennå, men bruker strikk i knappen. Funker en stund til (med glidelåsen lukket selvfølgelig)

Kjøpte skinnyjeans på h&m og det var dritdigg!! Har veldig varierende størrlese på den oppblåse magen min ila dagen, og var dritdigg å føle seg normal i "dongetibukse" igjen! Sambo sa: "oi, du ser så tynn ut!" Kun sett med i slafsebukser i ukesvis :p

Hvis du har en lang genser eller tunika så kan du åpne knappen :p måtte jeg gjøre på jobb pga det strammet :p

Jeg har kjøpt mamma-bukse. De vanlige buksene er stramme. Men det var et godt tips det med strikken i livet - men jeg tror jeg har lagt på meg "all over".. Tunikaer og topper strammer også - rundt puppene..

Jeg bruker strikk i knappen, men syns det blir for trangt likevel, iallfall de dagene jeg er litt oppblåst :p Spørs om jeg får prøve meg på noen mammabukser snart, hadde tenkt å vente et par uker til før jeg begynte på mammaklær-shopping men det spørs om jeg må til pers litt før ;)

Har måttet gå over til mammatøy, men ser at magen kommet opp og jeg ikke løper på do 3 ganger på natta.....

Har måttet gå over til mammatøy, men ser at magen kommet opp og jeg ikke løper på do 3 ganger på natta.....
Jeg trodde nattissingen skulle bli bedre snart, men siste uken har jeg vært ille. Jeg kan ikke drikke noe rett før jeg legger meg, da må jeg garantert opp om natten. Må jeg ikke opp om natten, våkner jeg tidligtidlig og føler meg helt sprengt :P

Jeg har gått over på løse bukser med strikk eller knyting i livet, gjerne høye bukser som kan dras over navlen da det er ubehagelig å ha noe lenger ned :P Litt kjipt på jobb da jeg ikke har fått bestilt meg gravidbukser enda, må inntil videre bare velge bukser i en størrelse eller to større.

Jeg har gått med leggings ol. i noen uker nå da buksene mine blir for trange i livet, til og med før jeg fikk synlig mage så kjente jeg at det presset. :confused:
Med lange T-sjorter/gensere, tunikaer og kjoler så går det fint. Har fått meg en mammabukse nå i min størrelse og det var kjempedeilig, men går likevel med lange overdeler da det ikke er så mange rundt meg som vet jeg er gravid enda. :p

Back
Topp