Klær :)

Håp&glede

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det noen som har noen linker eller tips til vanlige gravid klær? Bukser, gensere,topper etc? Som ikke er så veldig dyre også da:) setter stor pris på linker:)

Er det noen som har noen linker eller tips til vanlige gravid klær? Bukser, gensere,topper etc? Som ikke er så veldig dyre også da:) setter stor pris på linker:)

Asos.com (maternity) har mye fint :) Jeg kjøper bukser/jeans på H&M og bruker for det meste vanlige klær som overdeler. De fleste butikker har jo gode og romslige maxikjoler også. Kjøpte mye på salg på Zara for noen dager siden, kommer i posten i dag :) Og Mamalicious har en del fine klær

Asos.com (maternity) har mye fint :) Jeg kjøper bukser/jeans på H&M og bruker for det meste vanlige klær som overdeler. De fleste butikker har jo gode og romslige maxikjoler også. Kjøpte mye på salg på Zara for noen dager siden, kommer i posten i dag :) Og Mamalicious har en del fine klær
Takk for tips:)

Jeg sverger til zalando, eneste plassen som har bukser som passer :-) Men t-skjortene til h&m er utrolig behagelig :-)

Sier som over: Asos. Har bestilt 3 kjoler (alt fra strandkjole til pyntet kjole), bukser og tskjorter. Superfornøyd. Eneste man skal være obs på er at jeg syns de er bittelitt store i størrelsen. Jeg kjøper også bukser/jeans på H&M.

Zalando har masse fint! Bestilt derfra et par ganger allerede, og syns det er bra priser og veldig fin passform på mange av plaggene :) Også er det genialt med gratis frakt og retur!

Vil også si Zalando :) mye å velge på, mye tilbud, og gratis frakt +retur
Ellers om du vil prøve ting i butikk anbefaler jeg H&M :)
Asos må jeg selv sjekke ut, men det hørtes jo greit ut de og :)

Asos er min nye favoritt:) takk:)

Da jeg jobber på cubus så går det mye i cubusklær ;) basicsingletterne som er ekstra lange og basic genserne e superbehageli :) så har du basic tights og ballongbukser :) å no får du di i caprilengde :) er også glad att behagelige bukser med strikk i livet og maksikjoler/skjørt er på mote nå ;) men sliter med å finne gensere med litt lengde på :/

Da jeg jobber på cubus så går det mye i cubusklær ;) basicsingletterne som er ekstra lange og basic genserne e superbehageli :) så har du basic tights og ballongbukser :) å no får du di i caprilengde :) er også glad att behagelige bukser med strikk i livet og maksikjoler/skjørt er på mote nå ;) men sliter med å finne gensere med litt lengde på :/
Jeg prøvde de ekstra lange singlettene, men de ble altfor lange, og rakk meg til midt på låra, minst :laughing002 Jeg er ikke så høy da, godt mulig det er derfor :p De "vanlige" liker jeg godt da! :)

Jeg prøvde de ekstra lange singlettene, men de ble altfor lange, og rakk meg til midt på låra, minst :laughing002 Jeg er ikke så høy da, godt mulig det er derfor :p De "vanlige" liker jeg godt da! :)
Egentli litt lange for meg og men veldi greie til tights då jeg liker og ha noe som går over rompa :laughing002

Bestilte klær fra ASOS.com. Dumme meg kom ikke på at jeg måtte betale moms og toll utenom. Handlet for1500,- og tollavgiften var på 900,- Det ente med at jeg ikke hentet pakken og den blir da sendt i retur. Ble litt for dyrt for klær som egentlig skulle være billig:)

Dere andre vet helt sikkert om dette, men ville bare skrive itilfelle noen glemmer det slik som jeg gjor:)

Bestilte klær fra ASOS.com. Dumme meg kom ikke på at jeg måtte betale moms og toll utenom. Handlet for1500,- og tollavgiften var på 900,- Det ente med at jeg ikke hentet pakken og den blir da sendt i retur. Ble litt for dyrt for klær som egentlig skulle være billig:)

Dere andre vet helt sikkert om dette, men ville bare skrive itilfelle noen glemmer det slik som jeg gjor:)
Den har jeg svidd meg på noen ganger jeg også :p blir fort i dyreste laget om man handler for over 300kr ;)

Hvis de er innenfor EU og du kjenner noen i sverige for eksempel kan det lønne seg å få det sendt til dem ;)
Da unngår man slike avgifter :)
Fordelene ved å bo i et EU land er at det er mye lettere å bestille fra et annet EU land :)

Jeg pleier å bestille i flere omganger, i alle fall hos de som har fri frakt :) Så slipper jeg toll/moms :)

Back
Topp