Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har noen linker eller tips til vanlige gravid klær? Bukser, gensere,topper etc? Som ikke er så veldig dyre også dasetter stor pris på linker
![]()
Takk for tipsAsos.com (maternity) har mye fintJeg kjøper bukser/jeans på H&M og bruker for det meste vanlige klær som overdeler. De fleste butikker har jo gode og romslige maxikjoler også. Kjøpte mye på salg på Zara for noen dager siden, kommer i posten i dag
Og Mamalicious har en del fine klær
Er det noen som har noen linker eller tips til vanlige gravid klær? Bukser, gensere,topper etc? Som ikke er så veldig dyre også dasetter stor pris på linker
![]()
Asos.com (maternity) har mye fintJeg kjøper bukser/jeans på H&M og bruker for det meste vanlige klær som overdeler. De fleste butikker har jo gode og romslige maxikjoler også. Kjøpte mye på salg på Zara for noen dager siden, kommer i posten i dag
Asos er min nye favorittAsos.com (maternity) har mye fintJeg kjøper bukser/jeans på H&M og bruker for det meste vanlige klær som overdeler. De fleste butikker har jo gode og romslige maxikjoler også. Kjøpte mye på salg på Zara for noen dager siden, kommer i posten i dag
Jeg prøvde de ekstra lange singlettene, men de ble altfor lange, og rakk meg til midt på låra, minstDa jeg jobber på cubus så går det mye i cubusklærbasicsingletterne som er ekstra lange og basic genserne e superbehageli
så har du basic tights og ballongbukser
å no får du di i caprilengde
er også glad att behagelige bukser med strikk i livet og maksikjoler/skjørt er på mote nå
men sliter med å finne gensere med litt lengde på :/
Jeg er ikke så høy da, godt mulig det er derfor Egentli litt lange for meg og men veldi greie til tights då jeg liker og ha noe som går over rompaJeg prøvde de ekstra lange singlettene, men de ble altfor lange, og rakk meg til midt på låra, minstJeg er ikke så høy da, godt mulig det er derfor
De "vanlige" liker jeg godt da!
![]()

Den har jeg svidd meg på noen ganger jeg ogsåBestilte klær fra ASOS.com. Dumme meg kom ikke på at jeg måtte betale moms og toll utenom. Handlet for1500,- og tollavgiften var på 900,- Det ente med at jeg ikke hentet pakken og den blir da sendt i retur. Ble litt for dyrt for klær som egentlig skulle være billig![]()
Dere andre vet helt sikkert om dette, men ville bare skrive itilfelle noen glemmer det slik som jeg gjor![]()
Den har jeg svidd meg på noen ganger jeg ogsåblir fort i dyreste laget om man handler for over 300kr
![]()
Kjedlig med tollgrense;/ Nå er forresten grensen 350kr (inkl. frakt)Den har jeg svidd meg på noen ganger jeg ogsåblir fort i dyreste laget om man handler for over 300kr
![]()
Hvis de er innenfor EU og du kjenner noen i sverige for eksempel kan det lønne seg å få det sendt til demBestilte klær fra ASOS.com. Dumme meg kom ikke på at jeg måtte betale moms og toll utenom. Handlet for1500,- og tollavgiften var på 900,- Det ente med at jeg ikke hentet pakken og den blir da sendt i retur. Ble litt for dyrt for klær som egentlig skulle være billig![]()
Dere andre vet helt sikkert om dette, men ville bare skrive itilfelle noen glemmer det slik som jeg gjor![]()
Hehe ja tenkte på detJeg pleier å bestille i flere omganger, i alle fall hos de som har fri fraktSå slipper jeg toll/moms
![]()