Klær!

Tonemor87

Glad i forumet
Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i litt behagelige klær..? Bukser og shortser (og en viss grad truser) er virkelig ikke behagelig å ha på for tida :P jobber i BHG, så korte kjoler går jo ikke, men er det en viss lengde på dem går det jo :) føler jeg har snust rundt overalt og bare funnet en ting her og en der.. ! Og man blir ikke frustrert heller av å ikke finne noe :P

Har du sjekket jollyroom.no trur de kan ha litt mammaklær der eller skal har vell hm det var der jeg kjøpte sist :)

Var på leit etter det samme og dyra innom New York er. Dere har de shorts og couletter med behagelig strikk i livet. Perfekt for voksende mage og aktiv lek (jeg jobber også i barnehage)

Mammatights er gull :) De kan has under kjoler og skjørt. HM har hvertfall :) En del løse bukser i butikkene nå, man må vel bare prøve å finne noe uten stram linning :p

HM har jo veldig mange sånne løse sommerbukser med strikk i livet. De er gjerne mønstrete og fargesterke, men jeg liker å bruke litt farger på klærne på jobb - jeg jobber også i barnehage :-)

Supert med tips! Skal titte innom O morra og se om jeg finner noe, nå orker ikke øynene her noe mer :D:P

Jeg har kjøpt et plagg, den nye shortsen til Only. i en størrelse større en jeg bruker, men det er super stretch så den passer nå og resten av sommeren.. ellers har jeg et par stretch bukser og løse topper.. det får holde den første tiden.. ellers er det masse gravid tøy å få tak i.. men det synd jeg er litt tili.

Back
Topp