August16spire
Elsker forumet
Hva har dere hittil kjøpt I str 56 og 62? Jeg er så usikker på hva jeg bør ha til lille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han blir vel å få en del men vil tro det meste blir i str 68. Må vel ha litt tynnluer og kanskje et par tynne strikkejakker.Fant ut i går kveld at Cubus kommer med ny newborn kolleksjon! Kanskje derfor Kapahl og Lindex har vært så tomme for tøy i små str og Cubus ikke har hatt noeBlir spennende å se hva de kommer med
![]()
Da håper jeg på det beste å stikker innom i morgen eller lørdag <3Den har kommet, og det er så søtt !!![]()
Jentene er gjerne litt mindre enn guttene så behovet for 50 vil kunne være litt større enn for gutter så derfor skaffer jeg litt klær i den str til lille jenta vår.Låner tråden litt : Hvilken erfaring har dere med nyfødt-klær, altså størrelse 50? Er så usikker på hvor mye jeg skal kjøpe av det :/ har mest i 56/62.. Får ei jente i august (termin 5.) og kjøpte et par sommerkjoler i str 56 - vil disse være for store mon tro? 1-2 mnd er hun jo i sept-okt.
Vil det gå lite av klær i str 50? Det er slik jeg oppfatter det..
Jeg har ei lita jente på vei og har termin midten av august. Det jeg har kjøpt så langt er langermede bodyer og noen bukser. Jeg har vel ca 8 bodyer i str 50, men dette er Lindex sine som er str 50/56. De har en ekstra knapping mellom bena som gjør at en kan bruke de lengerLåner tråden litt : Hvilken erfaring har dere med nyfødt-klær, altså størrelse 50? Er så usikker på hvor mye jeg skal kjøpe av det :/ har mest i 56/62.. Får ei jente i august (termin 5.) og kjøpte et par sommerkjoler i str 56 - vil disse være for store mon tro? 1-2 mnd er hun jo i sept-okt.
Låner tråden litt : Hvilken erfaring har dere med nyfødt-klær, altså størrelse 50? Er så usikker på hvor mye jeg skal kjøpe av det :/ har mest i 56/62.. Får ei jente i august (termin 5.) og kjøpte et par sommerkjoler i str 56 - vil disse være for store mon tro? 1-2 mnd er hun jo i sept-okt.