Klær

Vis vedlegget 65814 Vis vedlegget 65815 Jeg har så mye klær at jeg fikk sjokk da jeg gikk igjennom det.. har 15 bodyer, 8 sett, 10 bukser og et lass av sokker og strømper i str 50..

25 bodyer, 9 sett, 8 kjoler ++ i 56

Har faktisk 58 luer til det første halvåret.. hehe.. men er jo 3. Jenta dette og var ikke klar over hvor mye jeg hadde ettersom jeg har lånt bort mye.. da alt kom tilbake igjen hadde jeg egentlig belaget meg på moderat mengde... totalt har jeg 143 boddyer og 83 bukser, 43 pysjer og en stor bærepose med strømper + en liten bærepose med sokker til de første 6 mnd... tror ikke jeg skal handle så mye mer nei.. :p
Å hoi! Kjekt å ha masse klær :p du får selge unna ettersom babyen vokser ;)

Jeg kommer nok til å bruke hentesettet når vi skal ut den første tiden, det er jo i ull :) er usikker på om jeg bare skal gå rett på ull undertøy og ull pysj. er jo ikke så kaldt i sept men oktober kan jo være en kald mnd. Uansett så puster jo ull. Hva tenker dere?
Ville hatt ull i strl 56 .. det skal du kunne bruke i et par mnd og kan også brukes på nyfødte om det skulle bli en kald september. Nå det jo vært sommer siden mai her på sørlandet hvertfall... 62 og 68 må en hvertfall ha i ull.. 74 må en kanskje se ann om varmen er tilbake til da.. :) Husker heller ikke navnet på ull man bruker når en har eksem.. men vet det er en type som ofte kan brukes.. er vel bare å google litt :)

Å hoi! Kjekt å ha masse klær :p du får selge unna ettersom babyen vokser ;)
Ja tror nok det blir å selge litt.. spare det fineste til jentene når de blir store.. alt baby utstyret lagrer jeg pga jeg har 3 småsøsken som sikkert får barn de og :)

Ja tror nok det blir å selge litt.. spare det fineste til jentene når de blir store.. alt baby utstyret lagrer jeg pga jeg har 3 småsøsken som sikkert får barn de og :)
lurt det :) Har dere plass til å lagre det så er det jo greit :) Her blir vel alt borte etter som den minste vokser til :p

lurt det :) Har dere plass til å lagre det så er det jo greit :) Her blir vel alt borte etter som den minste vokser til :p

Hehe.. det er vel nesten det verste av alt.. har ikke plass.. men stur det inn på loftet hos foreldrene mine til min fars fortvilelse *ler* :D

Ser den med forsvinning.. blir jo bare mindre og mindre for hver størrelse som kan gå i arv.. :p

Hehe.. det er vel nesten det verste av alt.. har ikke plass.. men stur det inn på loftet hos foreldrene mine til min fars fortvilelse *ler* :D

Ser den med forsvinning.. blir jo bare mindre og mindre for hver størrelse som kan gå i arv.. :p
hehe ja :p

Jeg lurer på hvordan vi skal oppbevare alt. Har snart 3 jenter og masse klær og utstyr. Lagere/ boden blir soverom. Så vi blir flere og mister lagring. Lurer på å kjøpe vakumposer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville hatt ull i strl 56 .. det skal du kunne bruke i et par mnd og kan også brukes på nyfødte om det skulle bli en kald september. Nå det jo vært sommer siden mai her på sørlandet hvertfall... 62 og 68 må en hvertfall ha i ull.. 74 må en kanskje se ann om varmen er tilbake til da.. :) Husker heller ikke navnet på ull man bruker når en har eksem.. men vet det er en type som ofte kan brukes.. er vel bare å google litt :)

Mini tålte ikke ull når han var baby, selv ikke den med bomull på innsida...kunne bare bruke det med bomull under, han er nå 1 år og får ikke lov til å bruke ull pga.atopisk eksem :p Men han kom seg gjennom vinteren uten problemer likavel ;) Har blitt anbefalt å prøve bambus, så blir nok det til både mini og lillebror til vinteren :) Reflex og Hust and Claire har forresten ull med bomullsinnside ;)

Back
Topp