Klær

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Hvilke klær har småtrolla på seg om dagene inne? Og hvor mange grader har dere i stua?
Er så store forskjeller merker jeg på andre babyer jeg treffer :P Her går dt i ullbody og strømpis, tynn genser og bukse utenpå, ca 24grader. Av og til har hun bare genser el bukse på..
Jeg kjenner i nakken, men synes fortsatt dt er så vanskelig..
Far side sier jeg har for mye på henne, og mor kler alltid på henne mer klær elr tar dyne på.. Hehe!

21 grader står panelovnene på her.
I dag har han på fora jeans, bomullsbody og sokker.
Han er varm nok i massevis.
Andre dager ullstrømebukse og ullbody.

Her har gubben en tendens til å kle han i korterma body og lange sokker bare, haha:P Så sier han "gutten vår er så varm av seg" . Det har han forsåvidt rett i, men er ikke sommer helt enda ;)

Vet ikke helt hvor mange grader vi har i huset. Men når vi kun er hjemme pleier jeg å enten ha langermet body/kortermet men med genser over og bukse eller strømpis. Hvis jeg bruker en hel dress pleier jeg å kun ha kortermet body under. Altså bare et lag med klær sånn egentlig. Hun er veldig varm av seg. Også ville jeg heller skrudd opp ovnen i huset istedet for å kle På henne for mye. Blir så vanskelig for henne å bevege på seg da

Her har vi langermet body og strømpebukser i tyve grader. Hun er varm av seg. Slutta med ull når gradestokken gikk i pluss, da koker hun.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her har vi langermet body og strømpebukser i tyve grader. Hun er varm av seg. Slutta med ull når gradestokken gikk i pluss, da koker hun.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Samme som her ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her står varmepumpa på 21 grader :) Har langarmet body og enten strømpis, bukse eller tights :) Ull slutta vi med for leenge siden, hu er så utrolig varm av seg. Har noen heldresses og, bruker ikke noe under de. Alltid bare et lag klær inne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hmm kanskje jeg har på henne litt mye da:P Jeg fryser så lett selv så er kanskje derfor. Hehe!
Skal bli så deilig nå når dt blir varmere i været, føler det blir litt enklere da!:-)
Takk for svar :D

Vi bruker både ull og bomull men når vi er hjemme hele dagen er det stort sett bare body og strømpebukse - deilig det. Ligger rundt 22 grader inne. Synes nesten hun regulerer varmen bedre når hun har ull enn bomull ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Brukar også av og til ull, men enig med deg, megbaremeg! at det kjennes ut som ho regulerer varmen bedre då. Har enten ull eller bomullsbody, og tynn bukse inne. Eller one-piece eller kjole, men uten body under:-) holde i massevis! :-) varmepumpe på 21 :-)

Et det ikke sånn at man skal kle dem som man kler seg selv? Både ute og inne :) her går det i body/genser, bukse og sokker.. eller sparkebukser/heldresser :) pleier å ha gradene på 21 (+/-).. han kan ikke ha på seg noe mer, for da renner han bort :P

Et det ikke sånn at man skal kle dem som man kler seg selv? Både ute og inne :) her går det i body/genser, bukse og sokker.. eller sparkebukser/heldresser :) pleier å ha gradene på 21 (+/-).. han kan ikke ha på seg noe mer, for da renner han bort :P
Jo det tenker jeg og ;) Hadde rent bort inne om jeg skulle hatt flere lag, og det hadde vesla og, så varm som hun er :)

Jo det tenker jeg og ;) Hadde rent bort inne om jeg skulle hatt flere lag, og det hadde vesla og, så varm som hun er :)

Jeg er jo veldig frysen av meg..men holder med ett lag klær så lenge det er grei temp inne :) da syns jeg det er vanskeligere å beregne klær ute..hvertfall ved vår og høst;)

Et lag bomullsklær inne. Putter på en fleecedress eller Joha ulldress når vi er ute. Har en klomp som blir veldig fort for varm. Så ull innerst er utelukket.

Kun body og strømpis inne! Både fordi det blir altfor varmt med mer klær, og fordi det må være mye mer ubehagelig for å få bevegd seg med så mye klær...:)

Fryser lett selv, så er ofte fristet til å kle henne litt i overkant godt. Inne har hun stort sett en ullbody og strømpis i bomull, evt ei ullbukse utenpå hvis jeg fryser;) Litt usikker på varmen i heimen, men tipper ca 23 grader. Hun kjennes passe varm ut i et lag ull inne. Synes det er verre ute i vogna. Har kastet ut posen og gått over til dyne og skinn, men synes ofte hun er veldig varm når vi kommer inn. Huff, dette kommer til å bekymre oss de neste fem årene!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det jevnt 22 grader i huset,og hun har brukt ull fra hun ble født. Bruker kun body og strømpebukse inne. Men er så glad i de heldraktene i ull,så blir mye det..(ser vel litt pysj-aktig ut da) :)

Her går det i bomullsbody, en myk bukse og bomullssokker inne. Har jeg på heldress har jeg en kortarmet body under for å holde bleien på plass. Har vel ca 20-21 grader inne.

Tar på fleecedress, ullabber, ullvotter og ullue/vindtettlue over om vi skal ut. Evt boblejakke istedet for dress om vi kjører bil :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Back
Topp