Klær

Mamma2013

Gift med forumet
Hvordan kler dere babyene nå? Når har dere tenkt å slutte med dress?

Vi har to dresser, men dem begynner å bli litt små så er usikker på om jeg skal kjøpe ny dress eller bare kjøpe jakke? Dressen er nok passe en 3 ukers tid til om hun vokser i det tempoet hun har vokst hittil :)

I moby wrap er det nok med jakke nå, så jeg regner med det er nok i vognpose også.. Trenger nok dress i bilstolen noen uker til..

Du kan jo alltids vente med å ta beslutningen til den er nesten for liten..

Når han ligger i vognposen har han nå bare på seg body og en tynn lue, og blir likevel svett.
I bilstolen har han på en tynn fleecedress, strikkesokker og tynn lue, og så body og strømpis.

Når han ligger i vognposen har han nå bare på seg body og en tynn lue, og blir likevel svett.
I bilstolen har han på en tynn fleecedress, strikkesokker og tynn lue, og så body og strømpis.
Høres ut som storesøster her;-) Hun har vært heit siden fødselen, så det var litt av en overgang å få ei som må ha dobbelt opp med ullundertøy og fleece/ull utenpå INNE!:-P

Høres ut som storesøster her;-) Hun har vært heit siden fødselen, så det var litt av en overgang å få ei som må ha dobbelt opp med ullundertøy og fleece/ull utenpå INNE!:-P
Begge mine er veldig varme av seg. Storebror fyker rundt barbeint hele året (inne, altså). Minsten blir kald på føttene, bare.:)

Mi og er veldig varm av seg, er kald på føttene og hendene bare, så bruker en tynn fleecedress i bilstolen og tenkte å bruke den til slutten av april og så gå over til jakke..

Lillemor her er også veldig varm av seg, så syns det er vanskelig å kle på henne når vi skal ut for hun blir fort for varm... I vogna har hun på ullstrømpebukse, ullbody, bukse og genser (evt heldrakt) og så ligger hun på skinn og har dyne og strikkateppe oppå... Skal vi på korte turer med bil har hun på dress, skal vi på lange turer tar vi av dressen når vi har første pause (ferge etter ca 45 min) så sitter hun i bukse og genser og har strikkateppe over beina... Og så bruker vi tynn ullue i bilen og en litt tykkere ullue i vogna...

Inne har lillegull body og strømpebukse/bukse og sokker. Ute har hun ullbody, stillongs og ullsokker, ull-lue, bomullsdress/fleece, teppe (for å få tett rundt halsen) med voksipose rundt og vognteppe over. Hihi!! I bilen har vi bare klær og bildress :)

Back
Topp