Klær

CandyCrush

Glad i forumet
Hvor kjøper dere klær til dere selv nå som ikke er for dyre? Tsjortene og toppene mine begynner å bli for trange nå. Å HM har ikke så mange tskjorter jeg kunne tenke meg, siden jeg nesten har alle :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kjøper bare Singletter fra Cubus for d meste jeg :p Så har jeg kneppejakke over, med magen stikkende ut ;p Har også kjøpt noen slike gensere fra Cubus med hodeskaller på, der er det plass til magen :)

Har bare fra hm jeg, og noen fra et nettsted jeg ikke husker navnet på.. De ble kjøpt til forrigemann.. Denne gangen har jeg bare kjøpt nye bukser, siden de gamle ble malebukser da vi pussa opp.. :-P Cubus har vel ikke mammaKlær? Er det store "vanlige" gensere? bruker stort sett bare singletter hjemmeanså tar jeg en trøye over når jeg går ut..

Nei dem har ikke mamma klær på Cubus. Kjøper bare vanlige klær jeg. Har kjøpt tightser og slikt i en str større. Haremsbukser i to str større :) Dem genserene jeg har kjøpt er det god plass til magen, men er litt stram nederst slik at dem ikke henger. :)

Får meg ikke til stå opp i størrelsen på vanlige klær jeg... bede da å bare ha kjedelige mammaklær... :-P Føler meg tykk nok når mine klær ikke passer serru,..., selvom det er stort sett bare magen som har vokst...

Jeg bruker gensere fra Only/Vero Moda/H&M. Mammaklærne ser ut som telt så de vil jeg ikke bruke ;) Og magen viser så fint i stramme gensere :)

Har kjøpt noe fra hm men synes det varierer veldig hvor mye fint du har.

Eller så har jo mamalicious mye fint - synes jeg da. Men er vel ikke så mange butikker som selger det så best å bestille på nett.

Asos har også en del fint :)
Ellers har jo xxl mye fine telt ;)

Jeg bruker mammabukser og genseren med stretsh så det ikke blir trangt for magen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

gensere og singletter kjøper jeg på Cubus, de 2for 199 eller noe.. De er lange i modellen, og gode å ha på. brukte de sist også. :)

Bukser kjøper jeg på mamma avd på hm

Cubus har ikke mammaklær, men flere gensere og bluser som passer en voksende mage (kanskje ikke helt på slutten). Nelly.no har mye fint. Både Cubus og Nelly har salg nu også :)
B-Young har veeeldig mange gode genser med mye plass til magen og ikke minst pupper :)

Har tenkt å bestille meg litt kler på ellos.no :) men har jo nye etter 2 graviditeter da :) så det meste jeg har et kjøpt på H&M på tilbud siden de har mye tilbud der :)

Jeg har en del fra forrige gang pluss at jeg og venninna mi har sendt fram og tilbake mellom graviditetene. Det meste fra H&M,kjedelig ja,men jeg gidder ikke bruke masse penger på noe som skal brukes såpass kort tid. Kjøper evt noen topper som er litt vide i modellen. Forrige gang kunne jeg ikke ha vanlige topper pga jeg ble kvalm av alt som stramma.
Det jeg savner er noen litt mer spennende ammetopper når den tid kommer. For der er de fra H&M kjedelige altså!
Men er jo en periode det også.

Jeg kjøper bare vanlig basic topper/singletter og tynne gensere fra cubus eller bikbok i en str større enn vanlig. Bruker mye løse bluser/skjorter utenpå de.

Mest HM, noe Ellos og kjøpte litt på Svangerskapet i Oslo (butikk) sist graviditet. Ellers en del vide tunikaer og lange singletter.

Back
Topp