Klær

Flykua

Betatt av forumet
Jeg har ett luksusproblem uten like, vi arvet fra tre gutter da vi fikk førstemann, og nå har vi fått jenteklær etter tre jenter på lageret vårt. (Pluss at det er en gutt til som har fylt på haugen)
Det vil si at vi har overflod med klær...Er det noen førstegangsfødende her, som ikke har noen å arve fra? 
(Det er tidlig ennå, men tiden går plutselig fort)

Har ikke noe særlig jenteklær å arve nei..så vi får se om det er jente eller gutt vi skal ha :-)

Jeg kommer til å plukke ut en del selv, men jeg får aldri i verden brukt alt...
Da jeg pakka vekk klær i str. 62, hadde vi 32 bodyer i str. 62... Og det er en gutt til som har fylt på...

Jeg trenger "alt". Trodde ikke vi skulle ha flere, så alt har blitt gitt bort. Men de ordne seg nok, altså. Nå vet vi jo ikke hva dette blir ennå heller.

Skal litt til å lagre alt, og ha oversikten! 

vi er annen gangs fødende, men har ingen gutter å arve fra.
og får vi jente nå så sliter vi for bror min som har 2 jenter fra før får den 3 i oktober så da er det ikke så mye vi får arvet om hu ikke har vokst ut av det før vår kommer om det er ei jente da :)
men eller kjøper jeg bare alt brukt :) de små slitter ikke på klærene så man kan få masse fint billig og brukt :)

Får vi gutt har vi masse klær. Men om det blir jente har vi ingenting!!;)

Har ingen jenteklær:) så det er ønskelig hvis det er ei tulle som gjemmer seg der inne.

Back
Topp